מרין יפתח במקום זריהן המורחק, שהר צפוי לקבל עדיפות בחוד

ג'ימי מרין
ג'ימי מרין | דני מרון

הקשר הקוסטה-ריקני יפתח בהרכב הפועל ב"ש בפתיחת הליגה נגד בית"ר ירושלים, נייג'ל האסלביינק יורד לספסל לטובת מלך שערי העונה שעברה. במועדון מקווים להסדרי אבטחה טובים יותר מאשר בגביע הטוטו בשבוע שעבר

(גודל טקסט)

שלושה ימים לאחר שהובסה בהולנד 3:0 מרגלי פיינורד במסגרת שלב הפלייאוף של הליגה האירופית, תתייצב הערב (ראשון) הפועל באר שבע למשחק חוץ קשה באצטדיון טדי נגד בית"ר ירושלים במחזור הפתיחה של ליגת העל.

שתי הקבוצות נפגשו גם בשבוע שעבר בחצי גמר גביע הטוטו, אז ידם של הירושלמים הייתה על העליונה. מאמן באר שבע ברק בכר העניק אז מנוחה למרבית שחקניו המרכזיים לקראת המשחק נגד פיינורד, אבל הפעם הוא צפוי להציב את ההרכב החזק ביותר שעומד לרשותו.

השחקן היחיד שייעדר משורות באר שבע הוא הקשר ניב זריהן, שירצה עונש הרחקה לאחר שספג שני כרטיסים צהובים במהלך המחצית הראשונה נגד בית"ר בשבוע שעבר. מי שימלא את מקומו הוא הקוסטה-ריקני ג'ימי מרין. בכר עשוי להעדיף בחוד ההתקפה את מלך שערי העונה בן שהר על פני ההולנדי נייג'ל האסלביינק.

שהר. בכר בונה עליו נגד בית
שהר. בכר בונה עליו נגד בית"ר (אודי ציטיאט)

בעקבות אירועי האלימות הקשים שהתרחשו לפני המשחק הקודם בין הקבוצות ביום ראשון שעבר בחצי גמר גביע הטוטו, במהלכם אוהדי בית"ר השליכו אבנים אל עבר אוטובוס האוהדים של הפועל באר שבע וכתוצאה מכך נופץ אחד מחלונות האוטובוס, במועדון מקווים כי הפעם תהיה הערכות מתוגברת של במשטרת מחוז ירושלים לקראת המשחק, מאחר וקרוב ל-3,000 אוהדים שרומיים צפויים להגיע למשחק.

הרכב משוער: ארנסטס שטקוס, בן ביטון, לואי טאהא, מיגל ויטור, שון גולדברג, מרואן קבהא, דוד קלטינס, עדן שמיר, רמזי ספורי, ג'ימי מרין, בן שהר/ נייג'ל האסלביינק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי