תסכול בכפ"ס: "אסור להפסיד משחק כזה, אנחנו פראיירים"

עומר פדידה
עומר פדידה | עדי אבישי

הפסד ראשון לעולה החדשה, 1:0 להפועל חיפה. צעירי: "שיחקנו יותר טוב". גרשון קופי חתם, יחודשו השיחות עם גיל יצחק שנותן עדיפות למועדון על פני קבוצות אחרות. מיזן סובל מקרע וייעדר שלושה שבועות

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

אכזבה גדולה בהפועל כפר סבא לאחר הפסד הבכורה אמש (ראשון) 1:0 להפועל חיפה במחזור הפתיחה של ליגת העל. הקבוצה של אופיר חיים, הציגה מחצית ראשונה מצוינת והחמיצה לא מעט, כשבמחצית השנייה נעקצה מהרמה של אלי בלילתי, שהפכה לשער הניצחון. "זה מאכזב, אסור לנו להפסיד משחק כזה, אנחנו פשוט פראיירים" אמרו שחקנים בכפ"ס. "הדבר היחיד שמנחם הוא שבאמת שיחקנו כדורגל טוב והגענו ללא מעט מצבים.

הקשר גרשון קופי חתם היום בקבוצה והפך לזר החמישי בסגל של כפר סבא. הגנאי בן ה-28 שיחק בעונה החולפת בכווית ואת רוב הקריירה שלו העביר בליגת ה-MLS האמריקאית, בנוסף לעונה אחת בהאמרבי מהליגה הבכירה בשבדיה. כמו כן, בעבר הוא ערך 11 הופעות בנבחרת גאנה עד גיל 21.

בכפר סבא עדיין מנסים לצרף את חלוץ מכבי חיפה גיל יצחק כאשר בקבוצה צפויים לחדש את השיחות עם הירוקים, כשבחיפה הבהירו למועדון מהשרון כי יצטרכו לשאת בכל עלות שכרו של החלוץ (30 אלף שקל נטו בחודש) אך בקבוצה מקווים שיגיעו להסכם, כשהחלוץ עצמו הבהיר בשיחות סגורות כי הוא העולה החדשה היא האופציה המועדפת עליו, כשברצונו לאחד כוחות עם המאמן אופיר חיים, תחתיו שיחק במדי מכבי שעריים.

יחזק את חוליית הקישור של אופיר חיים. גרשון קופי לאחר החתימה. (הפועל כפר סבא)
יחזק את חוליית הקישור של אופיר חיים. גרשון קופי לאחר החתימה. (הפועל כפר סבא)

בנושא אחר, החלוץ בן מיזן, אשר נעדר בשלושת השבועות האחרונים ממשחקי הקבוצה, סובל מקרע חלקי בשריר ההמסטרינג וצפוי להיעדר כשלושה שבועות נוספים.

"לא כיף להתחיל עם הפסד במיוחד שלדעתי שיחקנו הרבה יותר טוב מהפועל חיפה" סיכם קשר הרכש הטרי לירוי צעירי. "הגענו למצבים שלנו וחבל שקיבלנו גול מ-40 מטר. זה גולים שמקבלים אבל חבל, צריכים להסתכל קדימה. אני לא חושב שהייתה התרגשות. שטפנו את המגרש ושיחקנו טוב. צריך לדעת להבקיע ושזה לא קורה אתה מקבל פתאום גול כזה".


"שיחקנו הרבה יותר טוב מהפועל חיפה". לירוי צעירי (הפועל כפר סבא, רשמי)

על עתידה של הקבוצה: "יש לי נסיון בליגה הזאת ואני יודע שזה שאתה משחק טוב זה לא אומר שבסוף תנצח וזאת הבעיה. אנחנו צריכים ללמוד לשמור עד השנייה האחרונה ולא לתת צ'אנס ליריב כי ראינו מה קרה. זה משהו שנלמד ונביא את זה קדימה. ראיתם שיש פה קבוצה טובה".

על המנהיגות שלו: "גם אני מאוד התרגשתי לפתוח את הליגה שוב. זה כיף לחזור לבמה המרכזית ונהניתי שנכנסתי. חבל על ההפסד המצער כי ראיתם שהקבוצה שיחקה טוב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי