אביטן: "כבוד ששלושה שחקנים שלנו זומנו, היה שיפור נגד נתניה"

ניסו אביטן איציק ניסנוב זאב גרינברג
ניסו אביטן איציק ניסנוב זאב גרינברג | יוני אריאלי

מאמן הפועל ת"א התייחס למשחק נגד אשדוד: "אנחנו רוצים לעשות עוד צעד קדימה". על אולהה: "הוא יהיה בקבוצה, זה רק שאלה של זמן". לקס הוסיף: "תמיד חלמתי להיות קפטן, מקווה שגם אני אזכה לזימון"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב טרם ניצחה העונה באופן רשמי. אחרי חמישה הפסדים רצופים בגביע הטוטו רשמו האדומים תיקו 0:0, נגד מכבי נתניה בבלומפילד המחודש במחזור הפתיחה של ליגת העל. לפני היציאה לפגרת הנבחרות מאמן הקבוצה ניסו אביטן דיבר היום (חמישי) במסיבת עיתונאים יחד עם הקפטן ניר לקס על משחק החוץ נגד מ.ס. אשדוד וגם על זימונים של דגני, שלמה וג'ראפי לצמד משחקי הנבחרת נגד צפון מקדוניה וסלובניה.

המאמן פתח את דבריו ואמר: "אנחנו אחרי המחזור הראשון, אנחנו לא יודעים מי יהיה בצמרת ומי ולא. זה כבוד גדול ששלושה שחקנים זומנו במיוחד שמדובר בשחקן כה צעיר כה שלמה. אני חושב ששחקני נבחרת נמדדים על פי הכושר האישי שלו ואם תהיה הצלחה נקווה שיהיו עוד נציגים".

על המשחק נגד מכבי נתניה: "כמו בכל משחק, לעיתונאים יותר קל לנתח. לא היה משחק שוטף, אני לא אשלה את עצמי, משחק ההגנה היה טוב והיה שיפור בחצי השני, נצטרך לחבר את שאר הדברים במגרש".


"היה שיפור בחצי השני נגד מכבי נתניה" (עדי אבישי)

על חלוץ שעדיין לא מגיע: "יש עוד למעלה משבועיים שזה לא מעט זמן, ואנחנו מתקרבים למועד שחלון העברות באירופה ייסגר וזו הסיבה שאני לא לוקח החלטות כרגע. זה לא אידיאלי המצב שבו אנחנו נמצאים אבל אלו העבודות, אני לא נצרף שחקן שלא ישפר את הקבוצה".

המשחק נגד אשדוד: "אנחנו רוצים לבוא לעשות עוד צעד קדימה, אני חושב שאחרי שניתחנו את המשחק ראינו שנתניה לא הגיעה למצבים נגדנו. עשינו היום תדרוך וידאו לשחקנים והדבר הכי חושב עבורי הוא לייצר תוצאות. אשדוד קבוצה איכותית, הם השתפרו משנה שעברה, זה לא קל לשחק נגד אשדוד אבל זה משהו שאנחנו רוצים לעשות".

לגבי מייקל אולהה: "הוא שחקן עם המון פוטנציאל והוא יהיה שחקן הפועל תל אביב, זה רק שאלה של טיימינג. אם המועדון הנגדי יעשה מו"מ אז נצרף אותו כבר עכשיו, אני לא מזלזל באף שקל. אם יהיה משהו להודיע אנחנו נשמח לעשות זאת כל האופציות על השולחן".


"מייקל אולהה יהיה שחקן הפועל תל אביב" (האתר הרשמי)

ניר לקס הוסיף: "תמיד החלום שלי היה להיות קפטן הפועל תל אביב וזה עוד צעד עבורי, ביני לבין מאור יש הבנה, כרגע רק אני הייתי עם הסרט אני מאמין שגם הוא. אני מבין שצריך להנהיג לכוון וכמובן לקחת אחריות".

מה למדתם בעקבות המשחקים האחרונים: "אנחנו עובדים על הטעויות שלנו, אנחנו עובדים הרבה עם וידאו ומנסים לשפר את זה. אני לא חושב שיש עניין מנטלי, ראו במשחק נגד נתניה שהיה שיפור משמעותי".

לגבי חידוש חוזה בקבוצה: "כרגע אני לא מתרכז בזה, אני רוצה להישאר בהפועל תל אביב, נדבר על זה מתי שצריך. שחקני הקבוצה שזומנו: "כל הכבוד לשחקנים שזומנו וכמובן שזה חלום גם עבורי ואני מקווה שאשתפר מקצועית ויגיע גם הזמן שלי".


ניר לקס עם סרט הקפטן על ידו. "זה היה החלום שלי" (עדי אבישי)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי