רגשות מעורבים בבני יהודה, מורי: "מאוכזב לא להיות בנבחרת"

דן מורי, אנריק סאבוריט
דן מורי, אנריק סאבוריט | עדי אבישי

לאחר התיקו עם האלופה, במחזיקת הגביע הודו שבהתאם להתפתחויות על כר הדשא, יכלו להשיג יותר. הבלם הודה: "יש לי מקום, אנחנו ראויים לנציג אחד לפחות". על פתיחת העונה: "עמדנו במטרות, תהיה לנו קבוצה טובה"

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

בבני יהודה קיבלו ברגשות מעורבים את התיקו 0:0 נגד האלופה מכבי תל אביב באצטדיון בלומפילד אתמול (ראשון). מצד אחד, לפני המשחק היו חותמים בקבוצה על תוצאה כזו, בעיקר בשל עומס המשחקים הגדול – משחק רביעי בעשרה ימים. מצד שני, בהתאם להתפתחויות לכר הדשא ולאחר שהצהובים נותרו בעשרה שחקנים לאחר הרחקתו של דור פרץ, בקרב השחקנים והצוות המקצועי הרגישו שיכלו להשיג יותר. התחושה הכוללת בשורות מחזיקת הגביע הייתה של אכזבה, חוסר יכולת לנצל הזדמנות פז לצאת לפגרה עם שלוש נקודות יקרות וניצחון יוקרתי.

הבלם אלבן פנישי, שהוחלף כבר בדקה ה-11 לאחר שחש בכאבים בשריר האחורי, ייבדק היום (שני) ולאחר מכן תתברר חומרת פציעתו. בקבוצה שמחים מאוד לנוכח פגרת הנבחרת שהגיעה וכעת יוכלו מספר שחקנים לנוח ולהתאושש. המאמן יוסי אבוקסיס החליט להוציא בדקות הסיום את מוחמד גאדיר, לאחר שהחלוץ עלה לשחק כשהוא סובל מקרע קטן בשריר הירך האחורי ובסיום המשחק אף התברר שהוא סובל מפציעה נוספת – בשריר הארבע ראשי.

דן מורי היה אחד מהשחקנים המצטיינים בשורות הקבוצה. מורי אמר לאחר המשחק: "אנחנו מאוכזבים כי היו לנו יותר הזדמנויות טובות, לפחות במחצית הראשונה. הגענו לכמה מצבים ונראינו טוב גם כששיחקנו 11 נגד 11. זה נכון שבחצי השעה האחרונה שיחקנו קצת פחות חכם אבל אסור לשכוח שאנחנו לאחר ארבעה משחקים בעשרה ימים והסגל כאן הוא קצר יחסית. לכן, התחושות מעורבות. מצד אחד אנחנו שמחים וגאים על הנקודה ועל כך ששמרנו על שער נקי, אך מצד שני אם היינו יותר חכמים וסבלניים, היינו מוציאים הרבה יותר. ראינו במשחק ביום חמישי נגד השבדים מה היא הנעת כדור עם סבלנות והתשת היריב, לדעתי לפחות יישמנו את זה".


דן מורי ודור מיכה. רגשות מעורבים במחזיקת הגביע (עדי אבישי)

על פתיחת העונה של הקבוצה: "דיברנו לפני יותר מחודש על משחק אלוף האלופים, מאז הרבה השתנה כאן. הערב שיחקנו עם שבעה שחקנים חדשים לעומת המשחק ההוא. ייקח לנו עוד זמן להתחבר. השחקנים כאן נותנים 100% וכולנו מקשיבים ליוסי אבוקסיס. יש לנו עוד הרבה מה ללמוד ממנו. בסה"כ אנחנו מרוצים. ניצחנו את עירוני קריית שמונה והשגנו ארבע נקודות מתוך שש בליגה, עברנו סיבוב באירופה כך שעמדנו במטרות אבל נשמור על צניעות, ננוח טוב ואז נמשיך לעבוד קשה. כל הפצועים יחזרו לאחר הפגרה ואני מאמין שתהיה לנו קבוצה טובה".

לצערו של הבלם, על אף פתיחת העונה הטובה שלו, הוא שוב אינו נכלל בסגל הנבחרת. מורי הגיב: "יכול להיות שהיה לי מקום בנבחרת אבל אני מכבד את מי שנמצא שם. אני לא רוצה להגיד דבר כזה או אחר על המאמן ואני בטוח שהוא פועל לפי השיקולים שלו ומזמין את מי שהוא חושב לנכון. הלוואי ואני עוד אגיע לשם. אני באמת עובד קשה ואולי בזימון הבא זה יקרה. כמובן שאני מאחל הרבה בהצלחה לנבחרת. ציפיתי להיות בנבחרת, זה חשוב לי, כך שהתאכזבתי מאוד לגלות שאני לא ברשימה. גם בעונה שעברה עשינו דברים יפים ומגיע לנו לפחות נציג אחד בנבחרת. אנחנו קבוצה ראויה, הוכחנו זאת גם באירופה והלוואי וזה עוד יקרה".

שחקני בני יהודה חוגגים. "אנחנו עושים דברים יפים" (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי