גולן וגוטמן ערכו שיחת הבהרה, צירופו של ערן לוי בספק

ערן לוי
ערן לוי | הפועל חדרה

לאחר הנזיפה הקשה במשחק האימון מול נס ציונה, דיבר היועץ המקצועי של חדרה עם המאמן: "יישרנו קו לגבי מספר דברים". בצוות המקצועי ייערכו שיחה נוספת ביממה הקרובה, בה יוחלט האם להחתים את הקשר בן ה-34

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

ימים לא פשוטים עוברים על הפועל חדרה, בצוות המקצועי מבינים כי הקבוצה חייבת להתחזק באופן משמעותי עד תום החלון כדי לשרוד בליגה, דבר שבלט במיוחד לאחר ההפסד 1:0 לסקציה נס ציונה במשחק האימון.

לאחר המשחק נכנס היועץ המקצועי אורן גולן וזעם על השחקנים ועל הצוות המקצועי בעקבות היכולת ואף דיברו על רצון לבצע זעזוע בסגל השחקנים כאשר דובר גם על עתידו של המאמן אורי גוטמן. אתמול (שישי) נערכה שיחת הבהרה בין המאמן לאורי גוטמן בה יישרו השניים קו עם הדרך המקצועית של הקבוצה. "הייתה שיחה בינינו ובה יישרנו קו לגבי מספר דברים מקצועיים" אישר גולן והוסיף: "ללא ספק לא אהבתי את היכולת של הקבוצה וקיבלתי את ההסברים מאורי ואנחנו עם הפנים קדימה לרעננה".

כאמור בימים האחרונים הקבוצה רוצה להתחזק באופן משמעותי לקראת תום חלון העברות בישראל ולמרות שביעות הרצון מהשאלתו של רועי זיקרי, ישנו רצון לצרף שני שחקנים נוספים, כאשר אחד השחקנים יהיה יהב גורפינקל שישוב למועדון בימים הקרובים.


ערך שיחת הבהרה עם אורן גולן. אורי גוטמן (דני מרון)

מי שעדיין לא ברור אם יחתום הוא ערן לוי. הקשר בן ה-34 החל להתאמן בקבוצה ביום רביעי ושיחק נגד נס ציונה במשחק האימון בחמישי, אולם על פי אנשי חדרה המאמן שלא רצה מלכתחילה לצרף את ערן לוי ממשיך לעמוד על שלו. במהלך היום תיערך שיחה נוספת בצוות המקצועי של המועדון כאשר אחרי תתקבל ההחלטה האם להחתימו. מעבר לכך בחדרה טרם קיבלו החלטה לגבי הזרים שנבחנו במהלך השבוע.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי