גולן לאוהדי חדרה: "בנס ציונה הבנו שערן לוי לא מתאים לסגנון"

ערן לוי
ערן לוי | הפועל חדרה

במועדון מנסים להרגיע את הרוחות לקראת המשחק בשבת מול רעננה והיועץ המקצועי יצא אל אוהדים שהגיעו למחות באימון הערב. שמו של מוחמד שכר עלה כמועמד, המתנה להתפתחויות בגזרת אבו פאני וקארצב

(גודל טקסט)

ראשי הפועל חדרה מנסים להרגיע את הרוחות בעקבות מהומות האוהדים ולסיים את סאגת ערן לוי. כזכור, אתמול בשעות הבוקר הושחת מתחם האימונים כשרוססו כתובות נאצה קשות נגד המאמן אורי גוטמן, וזאת מכיוון שהוא וראשי חדרה החליטו שלא להחתים את הקשר. בקרב אוהדי הקבוצה זעמו במשך כל היום וחלקם אף הגיעו לאימון הערב, על אף שבמועדון הוחלט לסגור את המתחם לכניסת אוהדים או תקשורת למשך שבוע.

לאימון הערב הגיע גם היועץ המקצועי אורן גולן, שיצא לאוהדים המפגינים וניסה להסביר את הסיטואציה ועל ההחלטה להפסיק את האימונים של לוי. "רצינו לראות את ערן לוי משתלב אצלנו ואומנם מדובר בשחקן גדול, אבל במשחק האימון בנס ציונה הבנו שהוא לא מתאים לסגנון המשחק שלנו", אמר גולן לאוהדים והוסיף, "אנחנו סומכים על אורי גוטמן ומבינים שעלינו להתחזק". מי שעוד נכח באימון והתאמן לראשונה היה רועי זיקרי, המושאל הטרי מהפועל תל אביב.

בנוסף, גולן גם כינס את השחקנים ושלח מסר חד פעמי: "גוטמן הוא המאמן של הקבוצה ומי שהוא יחליט שיהיה כאן יישאר, ומי שלא בתוכניות שלו ישוחרר". בנוסף היועץ המקצועי שוחח עם המאמן וביקש שיתרכז במשחק הקרוב מול הפועל רעננה ולא בשום דבר אחר. במועדון מחכים להתפתחויות מכיוון מוחמד אבו פאני ממכבי חיפה ועדן קארצב ממכבי תל אביב, שניים שבמועדון מקווים שישובו גם השנה כמושאלים. הרצון להתחזק גם בשחקן כנף הוביל להעלאת שמו של מוחמד שכר מהפועל קריית שמונה.

בינתיים במועדון רוצים להתחזק וממשיכים להמתין לשחרורים של מכבי חיפה בעניינו של מוחמד אבו פאני ועדן קארצב ממכבי תל אביב. בנוסף במועדון רוצים להתחזק בשחקן כנף ושמו של מוחמד שכר מהפועל קריית שמונה עלה כמועמד.


שכר. בחדרה העלו את שמו כמועמד (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי