אור דסה: "טוב לראות הרבה שחקנים שלנו בנבחרת הצעירה"

אור דסה
אור דסה | אריאל שלום

קשר הפועל רעננה החמיא לצוות המקצועי של קבוצתו: "זה מראה שהעבודה במחלקת הנוער שלנו טובה, ושהשחקנים לוקחים את ההזדמנויות שקיבלו". קורצקי לקראת חדרה: "צריכים להמשיך בדרך שהתחלנו בה"

קבוצות: הפועל רעננה
(גודל טקסט)

אחרי החזרה מפגרת הנבחרות, הפועל רעננה תשחק בשבת נגד הפועל חדרה באצטדיון בנתניה, ולאחר שבמחזור הקודם ניצחה 1:2 את בית"ר ירושלים בקבוצה רוצים לחבר שני ניצחונות ברציפות ולהתייצב בין קבוצות הצמרת בליגת העל.

לקראת המשחק אמר קשר הקבוצה אור דסה: "זה תמיד כיף לנצח ולהשיג שלוש נקודות, במיוחד שזה נגד קבוצה כמו בית"ר ירושלים, אבל זה כבר מאחורינו ויש לנו משחק לא פחות קשה נגד חדרה ביום שבת. ההכנות לחדרה הן כמו לכל משחק ליגה, אנחנו מתאמנים ברצינות הכי גבוהה. כמובן שלכל משחק יש את הנקודות שצריך יותר לעבוד עליהן ולשים אליהן לב. אני בטוח שנגיע מוכנים, נעשה את העבודה ונחזור עם הנקודות".

הנבחרת הצעירה: "זו הרגשה טובה לראות כל כך הרבה שחקנים מהקבוצה בנבחרת – זה מראה שהעבודה במחלקות הנוער היא נכונה וטובה – ביחד עם צוות האימון בקבוצה הבוגרת שנותן את ההזדמנויות לשחקנים הצעירים והמוכשרים וכמובן השחקנים עצמם שלוקחים את ההזדמנויות האלו ומוכיחים שהמקום שלהם הוא בליגת העל בקבוצה הבוגרת ובזכות זה גם בנבחרת ישראל".

דסה חוגג עם חבריו את הניצחון על בית
דסה חוגג עם חבריו את הניצחון על בית"ר. "זה כבר מאחורינו" (אודי ציטיאט)

המאמן מנחם קורצקי אמר: "אנחנו צריכים לתת לשחקנים ביטחון ואמונה שיש לנו קבוצה טובה, ואנחנו צריכים להמשיך בדרך שהתחלנו איתה. אנחנו מאוד מאמינים בשחקנים ובציוות שלהם, היה לנו משחק טוב נגד בית"ר ואנחנו צריכים לעשות את ההמשכיות מול חדרה ביום שבת".

"מבחינתנו זה כבוד גדול שחמישה שחקנים שלנו היו בסגל הנבחרת הצעירה וארבעה מהם שיחקו בניצחון על קזחסטן", הוסיף קורצקי, "נכון שזה פגע קצת בהכנות לחדרה, אבל יש לנו יומיים עד למשחק – אנחנו נשלים פערים ואני בטוח שכולנו נבוא מוכנים להתמודדות כי זה משחק מאוד חשוב עבורנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי