קריאף: "לא לפתיחה הזו ציפינו". רוני לוי: "בטוח בסגל שעומד לרשותי"

רוני לוי
רוני לוי | דני מרון

אחרי שצברה נקודה אחת בשני מחזורי הפתיחה, בית"ר ערכה את מסיבת העיתונאים לקראת המשחק נגד הפועל חיפה (שני ב-20:15). המאמן: "שלם עם מה שיש לי ואוהב את השחקנים". הקשר: "תוצאה טובה? רק ניצחון"

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים החלה את עונת 2019/20 עם ציפיות גבוהות, אך הפתיחה לא בישרה טובות עבור הקבוצה של רוני לוי שהשיגה נקודה אחת בלבד בשני המחזורים הראשונים. מחר (שני ב-20:15) תקווה הקבוצה מהבירה להשיג ניצחון בכורה העונה בליגה כשתארח את הפועל חיפה ובמועדון מבינים שכל תוצאה אחרת תעלה את מפלס הלחץ לגבהים חדשים.

אופיר קריאף, שהצטיין במחזור הפתיחה נגד באר שבע ולא שותף בהפסד לרעננה, דיבר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק: "בדיעבד לדבר על מה שהיה זה תמיד יותר קל. נחמד לשמוע שהמאמן החמיא לי, אבל הפנים שלנו למשחק נגד הפועל חיפה שהוא הכי חשוב עבורנו ומה שהיה במחזור שעבר כבר לא רלוונטי מבחינתי".

על קצב צבירת הנקודות בפתיחת העונה: "ברור שלא התחלנו כמו שרצינו, אבל יש לפנינו עונה ארוכה ומחר בעזרת השם נצא לדרך חדשה. תוצאה טובה? רק ניצחון. אני קורא לכולם לבוא לעודד אותנו ולתמוך בנו, זה מאוד חשוב לשחקנים. לחץ? הכל בסדר, אני מאמין שנעשה מחר את העבודה בצורה הכי טובה שיש".


לא מתעסק במה שהיה. אופיר קריאף (דני מרון)

על כך שהוא משחק גם כבלם וגם כקשר אחורי: "זה פחות או יותר אותו תפקיד, הרי קשר אחורי זה הבלם של מרכז המגרש. איפה שרוני לוי יגיד לי, אני אשחק ואעשה את העבודה בצורה הכי טובה שאני יכול עבור בית"ר ירושלים".

המאמן רוני לוי הוסיף: "ראשית, כל השחקנים התאמנו בצורה מלאה והסגל כולו עומד לרשותי מלבד אנטואן קונטה המורחק. עמדת החלוץ? לפלומיין ולגארסיה יש את התפקיד שלהם,. וארן ואזולאי הם חלוצים וכל הרביעייה שציינתי יכולה לשחק בחוד. לא חסרים לנו פתרונות בחלק הקדמי".

על הפועל חיפה ומפלס הלחץ במועדון: "הם עשו למכבי חיפה חיים קשים בדרבי וראינו שהם קבוצה חזקה, אבל בבית אנחנו מצפים לנצח. לא ציפינו להפסיד לרעננה ובמועדון כמו בית"ר ירושלים תמיד יש לחץ, אך הדרך עוד ארוכה וזו רק פתיחת העונה".

על הסגל שעומד לרשותו וצירוף מגן שמאלי: "אני מאוד שלם עם מה שיש לי ואוהב את השחקנים ואת הקבוצה. אנחנו טובים וחזקים ואני מרגיש מאוד בטוח. רכש? אנחנו בודקים אופציות. זו תקופה לא פשוטה בחלון, יש כמה אפשרויות, אני מניח שבימים הקרובים נקבל תשובות".

על החלק האחורי: "בהכנה הייתה בעיה קלה, אבל שמנו את קונטה במרכז ההגנה והוא עשה עבודה נהדרת לצד אור זהבי. מחר, כמו שכבר אמרתי, הוא ייעדר בגלל הרחקה. טל בן חיים שב מפציעה ארוכה ויש גם את דיוגו ורדאסקה שרק הגיע וייקח לו זמן להשתלב. יש לנו בלמים מצוינים ואני בטוח שמי שלא ישחק יעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר".


בטוח בסגל שעומד לרשותו. רוני לוי (עדי אבישי)

מבחינה מקצועית, בניגוד למה שתרגל השבוע, רוני לוי הציב באימון אתמול את טל בן חיים ואור זהבי כצמד הבלמים, אחרי שדיוגו ורדסקה תורגל בימים האחרונים במרכז ההגנה. דן איינבינדר שוב התאמן, אבל אופיר קריאף הוא זה שתורגל. עלי מוחמד, גדי קינדה, לוי גרסיה ופרדי פלומיין אמורים לפתוח בקישור. אנתוני וארן הוא החלוץ שמתורגל כרגע בעוד שלומי אזולאי כלל לא התאמן.

ומה בנוגע לירדן כהן? כפי שפרסמנו ביום שישי, אחרי הפיצוץ במשא ומתן בין הצדדים וסירובה של הפועל רעננה לשחררו, המגן סיכם את תנאיו בבית"ר ירושלים וירוויח שכר כמעט כפול מזה שהרוויח בקבוצה מהשרון. עוד לפני הסיכום בין השחקן לבית"ר הגיעו בשישי בבוקר גם שני המועדונים לסיכום – על העברתו תמורת 1.5 מיליון שקל. כעת מחכה השחקן שאלון יאשר את המעבר ויחתום על מסמך המחייב אותו להעביר לו 25 אחוז מדמי המעבר. ככל הידוע, אלון דורש מהשחקן לוותר על חלק מהכסף. הצדדים ייפגשו כדי לגבש הסכם מסודר.

הרכב משוער: איתמר ניצן, שי קוסטנטין, טל בן חיים, אור זהבי, מקס גרצ'קין, אופיר קריאף, עלי מוחמד, גדי קינדה, פרדי פלומיין, לוי גרסיה, אנתוני וראן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי