מכבי חיפה גיששה בנוגע לכהן, רוקאביצה כשיר למכבי ת"א

ניקיטה רוקאביצה
ניקיטה רוקאביצה | מאור אלקסלסי

לספורט1 נודע שעל אף הצהרתו של בלבול שמסע הרכש תם, לאחרונה שוב נעשו בדיקות לצירוף מגן רעננה. החלוץ שנפגע נגד ק"ש עבר טיפולים וצפוי לשמור על מקומו בהרכב בשבת. אתר המועדון קרס בשל הביקוש הרב לכרטיסים

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

שחקני מכבי חיפה זכו ביממה האחרונה למנוחה לאחר הניצחון הביתי 0:2 על הפועל קריית שמונה בשבת והיום יחלו רשמית בהכנות לקראת המפגש הגדול בשבת באצטדיון בלומפילד נגד מכבי תל אביב, מפגש למעשה בין שתי מוליכות הטבלה שנמצאות במאזן זהה לאחר שלושה מחזורים בליגת העל. בקבוצה מדברים על כך שזו הזדמנות להצהרת כוונות מצדם ותכונה נרשמת גם בקרב האוהדים, כשעל פי ההערכה מעל 4,000 ירוקים יגיעו למגרש – מכירת הכרטיסים למשחק נפתחה הבוקר, תחילה רק לבעלי המנויים עם כרטיס "גרין פלוס".

אתר המועדון קרב לאור הביקוש הרב. חלק מהאוהדים הביעו את מחאתם על כך שרק אלף כרטיסים הוקצו לבעלי המנויים. לאחר מכן תיפתח המכירה גם לקהל הרחב. נזכיר כי המועדון ערך סקר בקרב המינויים, בסופו הוחלט לקחת את שערים 4-5 בבלומפילד ובתמורה תקבל מכבי ת"א כמות כרטיסים זהה בסמי עופר.

המאמן מרקו בלבול צפוי להמשיך נגד מכבי תל אביב עם שיטת שלושת הבלמים, כשנראה כי ההתלבטות הכי גדולה שלו תהיה בכל הנוגע למרכז השדה: הקשר החדש ז'אנדו פוקס, שרק הגיע בשבוע שעבר, עשוי להיכלל בהרכב, כשהחלטה תתקבל בהתאם לאימונים הבאים. מי שמקום בהרכב נראה מובטח הם ירדן שועה וניקיטה רוקאביצה, שעל אף שנפגע נגד קריית שמונה עבר סדרת טיפולים במטרה להכשירו.

ועוד בכרמל, למרות שבשבוע שעבר הצהיר המאמן מרקו בלבול כי קבוצתו סיימה את מסע הרכש לעונה הקרובה, לספורט1 נודע שבימים האחרונים גיששו גורמים במועדון לגבי מגן הפועל רעננה, ירדן כהן. האחרון היה מועמד לאחרונה לביתר ירושלים וכבר סיכם את תנאיו בקבוצה, אך העסקה לא יצאה לפועל ובמקביל גם הירוקים בחנו אופציה לרכוש אותו. אגב, שמו של כהן עלה במועדון מספר פעמים במהלך הקיץ, אלא שלבסוף הוחלט להישאר עם סאן מנחם שמפגין עד כה יכולת טובה. 


ירדן כהן. מנחם מרשים, אבל שמו עלה בשנית (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי