הפועל ב"ש תנסה לצרף חלוץ זר עד לסגירת חלון ההעברות

ברק בכר
ברק בכר | דני מרון

במועדון רוצים להשלים את הסגל עם שחקן התקפה נוסף, ואם לא יצליחו תישאר משבצת פנויה להחתמת זר בינואר. נציגיו של צדק מחפשים לו קבוצה אחרת, ייאלץ להתפשר במידה ניכרת בשכרו. ממן נשאר סופית, נתן חתם בעפולה

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

לאחר צירופו של הקשר הפורטוגלי ז'וסואה שחתם אתמול לשנתיים בקבוצה, בהפועל באר שבע ממשיכים בבניית הסגל במטרה להחתים חלוץ זר נוסף שישלים את הפאזל. כזכור, חוסה אנחל קאריו שוחרר לאחר חודשיים בלבד בקבוצה. אם באר שבע לא תצליח לצרף זר עד הערב, בקבוצה ישאירו משבצת פנויה להחתמת זר בחלון ההעברות בחורף (חודש ינואר).

בנוסף, לא ברור מה יעלה בגורלו של הבלם שיר צדק שמצד אחד לא נמצא בתוכניות המקצועיות של הקבוצה אך מצד שני דחה הצעות שונות מליגת העל. הבלם מחזיק בחוזה בגובה 200 אלף דולר בהפועל באר שבע, בעוד הפועל תל אביב והפועל חיפה שרצו בשירותיו היו מוכנות לשלם לו פחות ממחצית מהסכום. ייתכן ולבלם לא תהיה ברירה והוא ייאלץ להתפשר בשכרו במידה ניכרת. בשעות האחרונות נציגיו מנסים למצוא לו קבוצה אחרת. הבלם בן ה-30 שרשם 22 הופעות ליגה בעונה שעברה, חושש שייאלץ לשבת ביציע. כפי שפרסמנו, חנן ממן לא ישוחרר לפי החלטת הצוות המקצועי על אף התעניינות מצד מספר קבוצות.

ביום שני הקרוב תפגוש הקבוצה של ברק בכר, שהשיגה חמש נקודות בשלושת מחזורי הפתיחה, את הפועל ת"א באצטדיון טוטו טרנר.  הקבוצה מהדרום לא הפסידה לאדומים במשחק בית מאז עונת 2012/13. כזכור, במחזור שעבר באר שבע אכזבה עם תיקו 2:2 נגד מ.ס אשדוד.

שיר צדק. מה יעלה בגורלו? (מאור אלקסלסי)

בתוך כך, הקשר בני נתן בוגר וקפטן מחלקת הנוער של הפועל באר שבע חתם בהפועל עפולה. נתן שיחק חצי עונה בנס ציונה ובחצי השני היה בסגל של הפועל באר שבע . השחקן היה מיוצג ע"י הסוכן שחר גרינברג.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי