אופיר חיים לשחקניו לפני בני יהודה: "חסרות לנו נקודות בקופה"

אופיר חיים
אופיר חיים | דני מרון

מאמן הפועל כפר סבא ערך במהלך השבוע שיחות עם שחקניו: "אנחנו משחקים טוב, אבל לא מצליחים לצבור נקודות". ההרכב לא צפוי להשתנות לפני המפגש נגד הכתומים. בקבוצה מקווים שבנג'מין קוקו יצבור את הבצורת בליגה

(גודל טקסט)

לאחר שהציגה יכולת טובה מאוד בחמש המחזורים הראשונים בליגת העל, אך לא הצליחה לצבור מספיק נקודות באופן יחסי, הפועל כפר סבא תצא מחר (ראשון) לאצטדיון בלומפילד ותפגוש את בני יהודה, במטרה לרשום ניצחון שני בליגת העל.

במהלך השבוע, המאמן אופיר חיים הרבה לערוך שיחות אישיות עם שחקניו, וכמו כן ניסה להכניס להם כמה שיותר ביטחון כשדיבר בפאן הקבוצתי ואמר: "מבחינת הכדורגל, אנחנו משחקים טוב והיכולת מספקת" התחיל חיים וסייג לאחר מכן: "אך מצד שני, חסרות לנו כמה נקודות בקופה, היינו אמורים להיות עם יותר".

ההרגשה הכללית אצל הירוקים היא שניתן לנצח את חניכיו של יוסי אבוקסיס מחר, זאת בעקבות הכושר הירוד אותו מציגים הכתומים לאחרונה, כל זאת מבלי להקל ראש ביריבה, שצברה ארבע נקודות בשני משחקיה האחרונים, למרות יכולת לא משכנעת.

חיים.
חיים. "היינו אמורים להיות עם יותר נקודות" (מאור אלקסלסי)
 

מבחינה מקצועית, ההרכב לא צפוי להשתנות מהמחזור הקודם בו כפ"ס שיחקה טוב מול סקציה נס ציונה, מה שאומר שאדריאן רוצ'ט ובובקר טראורה ימשיכו לפתוח ויקוו להמשיך את הכושר המצוין.

בקבוצה של הבעלים יצחק שום מייחלים לכך שבנג'מין קוקו, החלוץ הראשון העונה ישבור סוף סוף את הבצורת ויכבוש שער בכורה בליגה. "הוא חלוץ טוב, גם אם נראה לפעמים שהוא מעט מסורבל. יש הרבה דברים בסגנון המשחק שלו שנותנים לו יתרונות, אבל אנחנו חייבים שהוא גם יתחיל לכבוש" אמרו בקבוצה.

הרכב משוער:  איתמר ישראלי, טום שלח (נועם גמון), סודיק אטנדה, טל מכלוף, אביב סולומון, גרשון קופי, דן עזריה (קווין ריינשטיין) , בובקר טראורה, אדריאן רוצ'ט, עומר פדידה, בנג'מין קוקו.

בנג'מין קוקו.
בנג'מין קוקו. "אנחנו חייבים שהוא יתחיל לכבוש" (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי