בית"ר ירושלים במכתב לנבחרת גינאה: אנטואן קונטה פצוע

אנטואן קונטה
אנטואן קונטה | אריאל שלום

חרף דיווחים סותרים בעניין, המגן הגיע לפריז ועובר טיפולים. בעקבות כך, ייתכן שישוחרר מצמד המשחקים של נבחרתו. ורד ממשיך להתאושש וערך אימון מלא, יגביר את קצב האימונים מיד לאחר הפגרה

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

אחרי שבוטל האימון שתוכנן לערב הצום, בית"ר ירושלים תשוב היום (חמישי) מפגרה עם רוב שחקני הסגל שלה, ותחל בהכנות לקראת המשחק מול נס ציונה בשבוע הבא. המאמן רוני לוי צפוי לערוך שתי אסיפות עד המשחק, שאחת מהן תהיה בנוכחות כל הסגל.

ליוואי גרסיה (זומן לנבחרת טרינידד טובגו), וגם עלי מוחמד (ניז'ר) ואנטואן קונטה (גינאה) המריאו למשחקי הנבחרות שלהם, אלא שלגבי האחרון, הדעות חלוקות. לפי דיווח בצרפת, המגן לא הגיע למחנה בפריז לקראת משחקי נבחרתו (ידידות) מול צ'ילה ואיי קומורוס. לפי הדיווח השחקן המריע לפריז כדי לעבור בדיקה בנוגע לפציעה שלו, אך לא הגיע למחנה עצמו. אלא שמתברר כי הדיווח הזה, לפחות על פי גורמים בבית"ר, לא ממש מדויק.

מבירור שערך המועדון מתברר כי השחקן שוהה בצרפת ובית"ר אף הוציאה בסוף השבוע מכתב לנבחרת גינאה בה הודיעה כי השחקן פצוע ומסיבה זו הוחלט לגרוע אותו מהסגל לנתניה. כעת, אומרים במועדון, השחקן ממשיך לעבור טיפולים ואינו כשיר. בקבוצה אף אישרו מאוחר יותר את הפרטים שפרסמנו לראשונה בספורט1 באתר הרשמי.


קונטה ביציע. לא סתם נגרע מהסגל לנתניה (אריאל שלום)

מה שמעסיק כעת את הצוות המקצועי הוא בין היתר חזרתו של עידן ורד. הקשר ערך הבוקר אימון מלא ועל פי הערכת הצוות המקצועי, אם ההתקדמות תימשך, הוא יוכל לחזור לכושר משחק עד סוף החודש וצפוי להגביר את הקצב בצורה משמעותית לאחר הפגרה. לעומת זאת, מקס גרצ'קין הפצוע לא התאמן וכמוהו גם אופיר קריאף שהמשיך בהליך השיקום.

בינתיים, במועדון ערכו שיחה נוספת עם ז'אורז'יניו במטרה למצוא פתרון למצב המסובך שנוצר. בבית"ר הבהירו לשחקן שלא יקבל כל פיצוי על הפרת ההסכם, אבל ייתכן שהצדדים יגיעו להסדר. יש לציין כי השחקן עצמו נחוש בדעתו שלא להגיע להסדר ולקבל את מלוא החוזה. בסביבתו אף מאיימים לפנות למוסדות המשפטיים בפיפ"א אם המועדון יסרב לשלם לו את משכורתו.


אוחנה עם ורד. הקפטן עשוי לשוב לכושר משחק עד סוף החודש (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי