אביב סולומון ודן עזריה בספק למשחק נגד הפועל תל אביב

אופיר חיים
אופיר חיים | דני מרון

המגן השמאלי סובל מכאבים בגבו ויעבור צילום, גם הקשר סובל מכאבים בברכו ומידת כשירותו תיקבע בהמשך. בוטל משחק האימון מול מכבי נתניה, מכלוף: "זה לא הזמן לצאת בהצהרות, נציב יעדים תוך כדי תנועה"

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

לאחר הניצחון על בני יהודה בבלומפילד במחזור שעבר, הפועל כפר סבא יצאה לפגרת הנבחרות במצב רוח מרומם והבוקר (שישי) הייתה אמורה לערוך ניסוי כלים נגד מכבי נתניה, אך היהלומים הודיעו לירוקים על ביטולו של משחק האימון.


הבשורות הפחות הטובות עבור המאמן אופיר חיים הגיעו מכוונו של המגן השמאלי אביב סולומון, מהשחקנים הבולטים במערך של כפר סבא, שסובל מכאבים בגבו וצפוי לעבור צילום ביום ראשון כדי לאבחן את מצבו. האחרון נמצא בספק גדול למשחק נגד הפועל תל אביב במחזור הקרוב.


גם הקשר דן עזריה, שסובל מכאבים בברכו זכר לרגל עץ שספג במשחק מול בני יהודה, נמצא בספק, כאשר גם טריקו גטהון וקווין ריינשטיין סובלים מכאבים, אך בשרון מאמינים שיהיו כשירים להתמודדות נגד האדומים בבלומפילד.



כאב ראש לקראת הפועל תל אביב? אופיר חיים (דני מרון)


"אנחנו שמחים שהתחלנו טוב, אבל עדיין מאוד מוקדם – זה לא הזמן לצאת בהצהרות", התייחס הבלם טל מכלוף, שרושם פתיחת עונה טובה, למצב של קבוצתו. "אני לא מאמין בכך. אנו חייבים להמשיך לעבוד קשה משבוע לשבוע ולהציב יעדים תוך כדי תנועה. חובת ההוכחה בינתיים היא רק עלינו".


על כך שהפתיעו את שאר הליגה: "אנחנו השחקנים מאוד האמנו בעצמנו לאורך הדרך וממשיכים להאמין. עוד צפויות לנו ירידות ועליות, אבל האמונה בעצמנו חזקה".


על הקהל: "האמון הגובר של האוהדים בנו מחזק אותנו מאוד. זו תחושה נפלאה לדעת שאנחנו מצליחים לשמח אותם. מקווה לראות ולשמוע את הקהל בהמשך העונה לפחות באותה מידה".




מכלוף חוגג עם חבריו. "האמנו בעצמנו לאורך הדרך" (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי