סולומון לא סובל מפגיעה חמורה בגבו, עשוי לשחק נגד הפועל ת"א

בובקר טראורה, אביב סולומון
בובקר טראורה, אביב סולומון | דני מרון

בכפ"ס רוצים לצבור ניצחון שני ברציפות בבלומפילד, המגן עשוי לשחק: "לא משחק חשוב יותר מאחרים, צריכים להראות שאנחנו קבוצה לא פחות טובה מהם". עזריה עדיין בספק. גטהון חולה ולא התאמן, כאשר גם יוסף נפצע בברך

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

בהפועל כפר סבא המשיכו הבוקר (רביעי) בהכנות לקראת המשחק החשוב ביום שבת נגד הפועל תל אביב (17:45, שידור ישיר בספורט4), כאשר קבוצתו של אופיר חיים, שמוביל את העולה החדשה לפתיחת עונה לא רעה, רוצה להמשיך במומנטום מהניצחון מול בני יהודה במחזור שעבר.

המגן אביב סולומון, שסובל מכאבים בגבו, עבר צילום שלא הראה על פגיעה חמורה בגבו והמגן השמאלי, שהפך לאחד השחקנים החשובים במערך, ינסה לחזור להתאמן כאשר ההערכה היא שיהיה כשיר להתמודדות.

מי שעדיין נמצא בספק גדול הוא הקשר דן עזריה, שסובל מרגל עץ בברכו ועדיין לא ברור אם ייקח חלק בהתמודדות כאשר הוא ינסה לחזור להתאמן. טריקו גטהון שנמצא בספק למשחק, לא התאמן היום עקב מחלה ובכפ"ס מקווים שיהיה כשיר למשחק, לאור הספקות בנוגע לשיתופו של אביב סולומון.


דן עזריה מול רז נחמיאס. קשר הפועל כפר סבא בספק להפועל תל אביב (דני מרון)

איימן חרבאט, שהיה נראה בספק להמשך העונה עקב קרע ברצועה הצולבת, החליט להימנע מניתוח שישביתו לזמן רב ועורך חיזוקים במטרה להחלים ולחזור במהירות האפשרית. מי שנפצע בימים האחרונים הוא הקשר מחמוד יוסף, שנפגע בברכו וצפוי להיבדק כשבכפר סבא מקווים שלא מדובר בפציעה חמורה.

"המשחק הזה לא חשוב עבורנו מעבר למשחק רגיל כי זו הפועל ת"א. אנחנו צריכים להראות שאנחנו קבוצה לא פחות טובה מהם" אמרו במועדון לקראת המשחק.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי