בקריית שמונה מרוצים: "רפואה הביא אנרגיות חדשות"

קובי רפואה
קובי רפואה | סוכנות ג'יני

במועדון הצפוני שמחים מהניצחון ביתי ומקווים לצאת לדרך חדשה תחת המאמן, שכר: "כל השבוע הרגשנו את הטירוף שלו, כאילו זה המשחק הראשון של העונה". שרידאן, נחמיאס וקארצב זכו למחמאות

(גודל טקסט)

בחדר ההלבשה של הפועל קריית שמונה היתה שמחה גדולה בסיום הניצחון הביתי 1:2 על הפועל רעננה. קריית שמונה, שעברה השבוע זעזוע בדמות שינוי בעמדת המאמן, קיוותה לראות שינוי בתוצאות מאז פתיחת העונה ואכן זכתה בניצחון שהעלה אותה בסיום המחזור מעל הקו האדום.

"אין ספק שרפואה הביא שינוי, לאו דווקא מקצועית אלא בעיקר הביא עימו אנרגיות חדשות שהיו חסרות לקבוצה בשבועות האחרונים. כל השחקנים נדבקו בטירוף שלו", אמרו בקריית שמונה. לא מעט שחקנים זכו למחמאות וביניהם הקפטן עידן נחמיאס, הקשר עדן קארצב והחלוץ קיליאן שרידאן ששוב היה אחראי לשער הניצחון.

גם המחליף מוחמד שכר הרשים כאשר הביא למפנה במחצית השנייה. שכר אמר לאחר הניצחון: "היה לנו חשוב לנצח כדי לצאת לדרך החדשה, וטוב שזאת הפתיחה עם המאמן החדש. בכלל, המשחק מול רעננה היה על יותר משלוש נקודות. זה העלה אותנו מעל הקו האדום".

שכר חוגג עם שרידאן.
שכר חוגג עם שרידאן. "לדעתי הוכחתי שמקומי בהרכב" (סוכנות ג'יני)

השינוי של רפואה: "הוא הכניס בנו אנרגיה, כל השבוע הרגשנו את הטירוף שלו וזה היה כאילו זה המשחק הראשון של העונה. היו לנו שבועות של אכזבה וזה היה שבוע אחר".

בנוסף, שכר סיפר על השיחה שהייתה לו עם רפואה לפני המשחק: "קובי אמר לי שהוא שומר אותי על הספסל כקלף ושהוא בטוח שכשאכנס אני אבקיע או אבשל. אני שמח שהחזרתי לו על המגרש. אני חושב שאני עושה מספרים טובים כשאני משחק, כבשתי שער ובישלתי שניים נוספים. לדעתי הוכחתי שמקומי בהרכב, אבל זאת החלטה של המאמן ואקבל כל החלטה שלו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי