ניסנוב שוחח עם אביטן, ספירובסקי בספק למכבי חיפה

סטפן ספירובסקי
סטפן ספירובסקי | דני מרון

בעלי הפועל תל אביב הגיע לאימון הקבוצה והביע תמיכה במאמנו. הקשר המקדוני סובל מפגיעה בקרסול ולא התאמן. אלטמן עשוי לחזור להרכב בעקבות הסגל החסר. מצבו של דגני יתברר בימים הקרובים. הקבוצה תגיע לבית הדין

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב החלה הבוקר (שני) בהכנותיה למשחק הליגה הקרוב נגד מכבי חיפה בשבוע הבא, כאשר לרשותו של המאמן ניסו אביטן עומד סגל חסר מאוד להתמודדות. סטפן ספירובסקי לא לקח חלק באימון הקבוצה, זאת בעקבות מכה שספג בקרסולו בהפסד 3:0 להפועל חיפה.

מלבד הקשר ממקדוניה הצפונית שנמצא בספק למשחק, גם שיתופו של אוראל דגני עדיין לא ברור, כשרק בימים הקרובים מצבו יתברר. מי שבוודאות ייעדרו הם עמנואל בואטנג ודמבה קמארה בעקבות פציעות, כמו גם ניר לקס המורחק.

הבעלים שרון ניסנוב הגיע היום למתחם חודורוב, בו קיים שיחת עידוד עם אביטן והביע את תמיכתו בדרכו. כמו כן, ניסנוב תמך בנהלים החדשים שהגדיר הצוות המקצועי, שהתחיל בפעולות האכיפה כבר היום.

אביטן. זוכה לתמיכה מהבעלים למרות ההפסד האחרון (מאור אלקסלסי)
אביטן. זוכה לתמיכה מהבעלים למרות ההפסד האחרון (מאור אלקסלסי)

למרות הסגל החסר, בשורות האדומים מאמינים כי הם יכולים לנצח את הקבוצה של מרקו בלבול, ולצאת לדרך החדשה. עומרי אלטמן, שלא שיחק במחזור האחרון, צפוי לחזור להרכבו של אביטן.

בתוך כך, תובע ההתאחדות עו"ד ניר רשף, החליט להעמיד את הפועל תל אביב לדין משמעתי בגין התנהגות בלתי הולמת של קהל אוהדים אשר זרקו כוסות שתייה מפלסטיק לעבר כר הדשא.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי