חיים לשחקניו: "לא מוכן שנפסיד לקבוצות שלא היו טובות מאיתנו"

אופיר חיים
אופיר חיים | דני מרון

מאמן הפועל כפ"ס התאכזב מההפסד למכבי חיפה. פורסמו הדוחות הכספיים לעונת 2018-2019, תקציב הקבוצה: למעלה משמונה שקלים, שום השקיע מכספו כמעט חצי מיליון שקלים. הקבוצה צימצמה את הגרעון שעמד על מיליון שקלים

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

הפועל כפר סבא עדיין מנסה להתאושש מההפסד למכבי חיפה בשבת, בו שוב הציגה יכולת טובה אך הסתפקה במחמאות ויצאה ללא הנקודות.

המאמן אופיר חיים, שיצא מאוכזב מהמשחק מול הירוקים, אסף את שחקניו והבהיר להם בדיוק מה שהוא חושב על הופעתם: "אני לא אוהב להפסיד משחקים שלא מגיע ליריבות לנצח בהם", אמר להם. "זה קורה שמפסידים, אבל אני לא מוכן שנפסיד לקבוצות שלא היו יותר טובות מאיתנו".

בינתיים, העולה החדשה פרסמה את הנתונים הכספיים לעונת המשחקים 2018-2019 (בה שיחקה בליגה הלאומית). על פי הדו"ח, תקציבה של הקבוצה מהשרון עמד על קצת יותר משמונה מיליון שקלים והיא הוציאה קרוב לחצי מיליון שקלים על שחקני רכש.

יצחק שום. הוציא חצי מיליון מכיסו הפרטי (דני מרון)
יצחק שום. הוציא חצי מיליון מכיסו הפרטי (דני מרון)

הבעלים יצחק שום השקיע קרוב לחצי מיליון שקלים מהונו הפרטי, כשסך ההכנסות שהכניסה הקבוצה עמד על קצת יותר משמונה מיליון שקלים שהורכבו מהכנסות מחלקת הנוער, מכירת כרטיסים ושחקנים ותרומת נותני חסות.

הקבוצה הוציאה למעלה מחמישה וחצי מיליון שקלים על שכר שחקנים ומאמנים, כאשר הגרעון שעמד שנה קודם לכן על כמעט מיליון שקלים, צומצם לסכום של פחות מ-50,000 שקלים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי