הפועל תל אביב החלה בשיחות עם ניר קלינגר

ניסו אביטן
ניסו אביטן | מאור אלקסלסי

לאחר פיטוריו של ניסו אביטן, האדומים רוצים למנות מחליף. המאמן שעמד על הקווים של בית"ר ירושלים אשתקש הוא המועמד הבכיר על אף התנגדות הקהל. גורם: "הסגל חלש, זרים ישוחררו"

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב רשמה אתמול (שני) את הפסדה הרביעי העונה בליגת העל, לאחר 2:1 דרמטי מול מכבי חיפה, במשחק בו האדומים הציגו יכולת טובה במחצית הראשונה, אך לאחר מכן נעלמו לגמרי מכר הדשא בבלומפילד, וספגו שער ניצחון עמוק בתוך תוספת הזמן של ההתמודדות. זה היה הפסד הבכורה של הפועל באצטדיון החדש וגם ההפסד האחרון של ניסו אביטן שפוטר למחרת (היום) – ראו ידיעה נפרדת.

הלחץ במתחם חודרוב הגיע לרמת שיא ארבעה ימים לפני המפגש בצפון נגד האקס קובי רפואה, מאמנה החדש של עירוני קריית שמונה.  בעלי המועדון – איציק ושרון ניסנוב, זאב גרינברג ובועז תושב – אשר נכחו במשחק נגד הירוקים, כלל לא נכנסו לחדרי ההלבשה לאחר שריקת הסיום, ובמקום זאת החלו בסבב טלפונים כשנושא עתידו של המאמן ניסו אביטן על הפרק. במקביל, החלו כבר שיחות עם המועמד המוביל ניר קלינגר.

מחאת האוהדים אמש נגד אביטן הייתה אנמית מאוד באופן יחסי, כשהוא מצידו הבהיר כי הוא לא מתכוון להתפטר מתפקידו. עוד קודם לכן, גורם במועדון סיפר: "אביטן לא שכח לאמן ולא ייתכן שהוא הפך לבעיה של המועדון. הסגל שנבנה הוא חלש מאוד ונבחר בטעויות של כולם".


"הסגל שנבנה הוא חלש מאוד. אביטן הוא לא הבעיה של הפועל ת"א" (דני מרון)

כבר בקיץ האחרון חשבה הנהלת הקבוצה למנות קלינגר, אם אביטן היה ממשיך בהפועל חדרה. לאחרונה הוצע לקבוצה את המאמן הלאומי לשעבר אלישע לוי, אך לאחרון יש בעיה קשה מול אוהדי הקבוצה, שזוכרים לו את התקופה בהפועל בית שאן ו"משחק השרוכים".

אם האדומים יחליטו לוותר על מאמנם הנוכחי, הפסקת עבודתו תחייב פיצוי מלא של חוזהו גם לעונה הבאה, זאת כשמקביל הפועל ת"א עדיין מחויבת לשלם לקובי רפואה את שניים מתוך שלושה תשלומי פיצוי. ההנהלה צפויה לקבל החלטה משותפת מחר. אם יגיע מאמן חדש בסופו של יום, הוא יקבל חוזה עד לסוך העונה הנוכחית בלבד.

"רוב השחקנים אשמים במצב, הרבה יותר מאשר ניסו אביטן. אין עכשיו קבוצה ראויה ובכל מקרה מספר שחקנים בכירים, בהם לפחות שני זרים ישוחררו מהמועדון" אמר הגורם.

פירסמן בדרך החוצה?
פירסמן בדרך החוצה? "לפחות שני שחקנים זרים יעזבו" (דני מרון)

האכזבה אצל רוב השחקנים הייתה גדולה והטענה שנשמעה בסיום הייתה: "במחצית השנייה לא היינו כלל במגרש, חוץ מבעיטות הרחקה נוסח הפוטבול האמריקאי. השוער של מכבי חיפה לא נגע כלל בכדור. כאילו ששיחקנו נגד ליברפול".

ניסו אביטן סיכם בעצמו בסיום: "אני לא מונע מחששות ויכול להוביל את הפועל ת"א קדימה. אני לא מתכוון להתפטר, ושום דבר לא יגרום לי להתפטר. אלחם להישאר במועדון כי נלחמתי להגיע אליו".

"הכדורגל הוא אכזרי וכעסתי במחצית השנייה שאנחנו רק מרחיקים ובועטים כדורים. זה כאב שאני פשוט לא יכול לתאר אותו. צריך לקום מחר לבוקר חדש, כי כבר ביום שבת יש משחק בקריית שמונה".

אביטן.
אביטן. "אני לא מתכוון להתפטר. לא מונע מחששות" (דני מרון)

בסגל למשחק אתמול לא נכלל אור אינברום החולה, כאשר אל רשימת הפצועים נוסף החלוץ שחר הירש, שהוחלף לאחר פגיעה בברכו, ומסתמן שלא יהיה כשיר נגד ק"ש. בסגל הרחב לא נכלל המגן הימני עידן כהן, ומחליפו איאד אבו עביד סיפק הופעה פושרת. כשירותם של הפצועים סטפן ספירובסקי ודמבה קמארה לשבת תיבחן במהלך הימים הבאים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי