שביט אלימלך: "הפועל ת"א נראית כמו קבוצה שתרד ליגה"

שביט אלימלך
שביט אלימלך | Gary M. Prior/Getty Images

שוער העבר בראיון תוקפני לתכנית הספורט של 103FM: "לא מקובל שהשחקנים ניסו לגמור את המשחק בדקה 60. בניית הסגל הייתה טעות. לא חושב שעם מאמן חדש יהיה שינוי. צריך להתפלל למשהו טוב בינואר"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

בעוד הפועל תל אביב נמצאת בכאוס גדול לאחר ההפסד אמש (שני) למכבי חיפה ופיטוריו של המאמן ניסו אביטן, כוכב העבר של הקבוצה שביט אלימלך התראיין היום לתכנית הספורט של 103FM ובו הבהיר את דעתו על קבוצתו לשעבר, שלפי דבריו נראית קרובה מאוד לירידת ליגה בתום העונה.

המשחק אמש: "הייתי בבלומפילד אתמול, יש לי אולי קטע מזוכיסטי. חשבתי שאולי נצליח להוציא תוצאה טובה. המחצית השנייה הייתה מאכזבת מאוד. קודם כל, בפאן הפסיכולוגי, הפועל ת"א שידרה שהיא מסתפקת בתיקו, וזה כבר קירב את חיפה לשער, וזה הכי תסכל. השחקנים של הפועל ניסו לגמור את המשחק כבר בדקה ה-60, כשהם משחקים בבית".

הבעיות: "אני חושב שעשו טעויות רבות בבחירת השחקנים. שחקן שמשדר חצי שעה לסיום שהוא לא יכול לנצח את מכבי חיפה, זה פשוט לא מקובל. השחקנים פשוט לא רצו לקחת את המושכות על המגרש. יש חוסר ביטחון ותוצאות לא טובות, אבל גדולה של שחקנים זה לצאת מזה. גם למאמן יש חלק בזה ללא ספק. יש הרבה בסגל שפשוט לא יודעים מה זה הלחץ של המועדון הזה, עם קהל כל כך גדול".


"בחירת השחקנים הייתה טעות. הם לא מבינים מהו הלחץ במועדון" (דני מרון)

שינויים בסגל: "השחקנים דחו כל הזמן את הקץ של אביטן. כל אחד אומר העיקר לא אני שיעזוב בינואר. יש בעיה קשה גם בכיוונם של שחקנים חדשים. הם פשוט לא רוצים להגיע. לדעתי, הפועל ת"א נראית כמו קבוצה שהולכת לרדת ליגה. ראיתי כמה משחקים העונה וזה נראה לא טוב. ראיתי אתמול שחקנים שפשוט לא רוצים לנצח".

מאמן חדש: "אני לא רואה את השחקנים מתעלים על עצמם עם מאמן חדש על הקווים. אם יבוא מאמן הוא יכול אולי ליצור אווירה חדשה, אבל אני לא מאמין שיהיה שינוי גדול, אלא אותו דבר בדיוק. צריך למשוך ככה עד חלון ההעברות בינואר ולהתפלל להביא למשהו טוב".


"אני לא חושב שעם מאמן חדש יהיה שינוי גדול. הפועל ת"א נראית כמו קבוצה שתרד ליגה". אלימלך מול צ'לסי, בימים טובים יותר עבור המועדון האדום (Phil Cole/Allsport)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי