חדרה תפצה את בית"ר אם קונבר לא יזכה לדקות משמעותיות

זייד קונבר
זייד קונבר | הפועל חדרה

לספורט1 נודע כי במסגרת ההסכם הירושלמים יפוצו במאה אלף שקל אם החלוץ לא יקבל קרדיט. אימון מלא לווארן, לוי ושאבו נטו הרשימו בתחרות בעיטות. שחקן: "אסור להפסיד להפועל ת"א". כ-4,500 כרטיסים נמכרו

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים השאילה לאחרונה את החלוץ זייד קונבר להפועל חדרה, זאת לאחר תקופה ארוכה בה ניהלו מגעים עם קבוצות אחרות, ביניהן הפועל תל אביב ומכבי פתח תקווה, במטרה להשאילו. כעת, לספורט1 נודע כי במסגרת ההסכם בין בית"ר ירושלים ליועץ המקצועי של הפועל חדרה, אורן גולן, סוכם שקונבר "יקבל דקות משמעותיות בליגת העל".

הדבר הזה עוגן בהסכם בין המועדונים, כשבסעיף לא נקבע מינימום של דקות משחק שעל החלוץ לקבל, אך חדרה התחייבה כי הוא ישולב בחלק ניכר במשחקי הקבוצה העונה. עוד נקבע סעיף פיצוי: אם קונבר לא יזכה לדקות משמעותיות בכפוף להסכם, הפועל חדרה תשלם לבית"ר ירושלים קנס בגובה מאה אלף שקלים.

ולנושא אחר: לקראת המשחק נגד הפועל תל אביב ביום ראשון הבא (1.12), הקשר עלי מוחמד צפוי ערך היום אימון מלא לראשונה מאז חזר ממשחק נבחרתו ניז'ר. לעומתו, ישנם מספר שחקנים אחרים שעדיין לא מורשים לשוב לאימונים. גדי קינידה המשיך לעבור היום טיפולים עם פיזיותרפיסט המועדון וגם עידן ורד, שזקוק לטיפול תרופתי, לא יחזור בינתיים ומתאמן יחד עם מיכאל אוחנה בחדר הכושר. לעומתם, אנתוני וארן שלא התאמן אתמול עקב רגישת בשריר התאומים וגם הקשר יקיר ארצי שסבל מרגישות במפשעה, ערכו אימון מלא. במהלך האימון הזמין רוני לוי את עוזרו, חיים שאבו, לתחרות בעיטות מול שלושת שוערי הקבוצה והשחקנים ציינו כי רוב הבעיטות הסתיימו ברשת. 

לקראת חזרת הליגה, שחקנים בקבוצה מספרים שהם מודעים לחשיבות המפגש נגדש הפועל ת"א: "אחרי תקופה טובה שבה הצלחנו לחבר מספר ניצחונות, הגיע ההפסד למכבי חיפה. זה אומר שאסור לנו להפסיד, עלינו להמשיך באותה הדרך ולהידבק לצמרת הגבוהה לפחות עד חלון ההעברות בינואר". עד כה רכשו אוהדי הקבוצה למעלה מ-4,500 כרטיסים למשחק בבלומפילד נגד הפועל תל אביב, לאחר שהמכירה נפתחה רק ביום רביעי.

בנוסף, במועדון ממשיכים לחפש חלוץ ובנוסף עשויים לצרף גם את קשר איכסל איילון אלימלך. אחת האפשרויות שעלתה היא שהשחקן יצורף, יושאל בינואר לקבוצה אחרת ויהיה שחקן סגל מן המניין רק בעונה הבאה.


קונבר. צפוי לקבל קרדיט נרחב אצל גוטמן (הפועל חדרה)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי