מכבי חיפה תשאיל את אוטין, עוואד ייעדר כשלושה שבועות

איקוום אוטין
איקוום אוטין | מאור אלקסלסי

פרסום ראשון: במועדון שוחחו עם נציגי המגן שלא מקבל הזדמנויות והוחלט כי בינואר יעזוב לקבוצה בליגת העל או לאירופה: "הוא יסתדר, הוא נבחר לאחד הכישרונות הגדולים באירופה". החלוץ סובל מקרע בקרסול

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)
מכה למכבי חיפה, שתיאלץ להסתדר בתקופה הקרובה ללא מוחמד עוואד. היום (שלישי) התברר כי החלוץ, שנפגע במהלך משחק האימון נגד הפועל עכו, סובל מקרע ברצועות הקרסול והוא צפוי להיעדר מהמגרשים כשלושה שבועות.


במקביל, מכבי חיפה ממשיכה את הכנותיה לקראת המשחק מול הפועל חדרה ביום ראשון (19:45, שידור ישיר בספורט4) בתקווה להמשיך ברצף הניצחונות הרצופים כאשר לאימונים יחזרו כל שחקני הנבחרות השונות שזכו למנוחה נוספת, אך בכל מקרה נראה כי רק לקראת סוף השבוע יתחיל בלבול בתרגול ההרכב לקראת המשחק ואז תיערך  האסיפה הקבוצתית.


מי שככל הנראה לא יהיה בסגל הוא השוער גיא חיימוב שנפצע בכתפו באימון ביום שבת וגיל אופק ישמש כשוער משנה לג'וש כהן. החלוץ ירדן שועה שלא שותף בניצחון 1:3 על בית"ר ירושלים לפני הפגרה עשוי לקבל דקות וזאת לאחר שהרשים במשחק האימון מול הפועל עכו.


מי שככל הנראה לא יהיה בסגל הוא המגן איקוון אוטין שצפוי לעזוב את הקבוצה בחלון ההעברות בינואר. הניגרי שהגיע הקיץ לא זכה לדקות משחק אצל מרקו בלבול ושותף רק בדקות הסיום בניצחון על מכבי נתניה. בחיפה מעוניינים להשאילו בכדי שיזכה לדקות משחק מרובות יותר. לאחרונה נערכו מספר שיחות בין ראשי לחיפה לנציגיו של אוטין ובהן הוחלט כי השחקן יושאל בינואר אך ורק לקבוצה בליגה ראשונה באירופה או לקבוצה בליגת העל הישראלית.




בחיפה סיפרו כי מספר קבוצות בליגה הלאומית התעניינו באוטין אך כאמור זה מצדו רוצה לשחק רק בליגה הראשונה. "סיכוי גבוה שאוטין ימצא לעצמו קבוצה בינואר. בכל זאת מדובר בשחקן שנבחר לאחת הכישרונות הגדולים בעולם", אמרו בכרמל.









מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי