בני יהודה לא תמהר למכור את סורו, דוס סנטוס יעמוד לוועדת משמעת

איסמעילה סורו
איסמעילה סורו | אריאל שלום

ברק אברמוב הציב את תג מחירו של הקשר, שעל פי דיווח מבוקש בסלטיק בנוסף לקבוצות בצרפת ובלגיה, על בין שלושה לארבעה מיליון יורו. הבלם התעמת עם קורצקי לאחר ה-1:1 נגד הפועל רעננה, אך יוכל לשחק נגד מכבי חיפה

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

בבני יהודה קיבלו ברגשות מעורבים את התיקו 1:1 נגד הפועל רעננה אמש (שלישי) בבלומפילד. מצד אחד הזהובים קיוו לחבר ניצחון שלישי רצוף ולהמשיך את המומנטום החיובי, אחרי נצחון החוץ נגד הפועל באר שבע בשבת, אך מצד שני, בעיקר בגלל הסגל הקצר והעובדה שהמאמן יוסי אבוקסיס פתח עם אותו הרכב שניצח בטרנר, ציפו בקבוצה שתהיה ירידת מתח וגם ירידה ביכולת עצמה.

במועדון כעסו על התנהגותו של הבלם הברזילאי, אליסון דוס סנטוס, שהורחק לאחר שריקת הסיום על ידי השופט איתן שמואלביץ', זאת לאחר שהתעמת מילולית עם מאמן רעננה מנחם קורצקי. השניים החליפו קללות ועשויים לקבל כעת זימון לבית הדין המשמעתי. למרות ההרחקה, דוס סנטוס צפוי לעמוד לרשותו של אבוקסיס במשחק הליגה הקרוב נגד הפועל חיפה בשבת, כאשר הדיון בבית הדין, אם וכאשר יתקיים, ייערך רק בשבוע הבא.

במועדון ממשיכים בהתלבטות בכל הנוגע לעתידו של הקשר איסמעילה סורו, שמעורר עניין במספר קבוצות ברחבי היבשת. בימים האחרונים עלו דיווחים בתקשורת הסקוטית על ההתעניינות של סלטיק בשחקן, ובנוסף לכך יש גם קבוצות מבלגיה וצרפת שהביעו בו עניין. לסורו יש חוזה לעוד עונה וחצי, ותג המחיר שלו מבחינת ברק אברמוב עומד על בין שלושה לארבעה מיליון יורו, ובמועדון לא ימהרו למכור אותו כבר בחלון ההעברות הקרוב, אלא אם תגיע הצעה שאי אפשר לסרב לה מבחינת המחיר.

דוס סנטוס. יקבל זימון לבית הדין (עדי אבישי)
דוס סנטוס. יקבל זימון לבית הדין (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי