שום עוקב אחר חיזוק, בכפ"ס התנחמו: "גם השאר לא מנצחות"

שחקני הפועל כפר סבא חוגגים
שחקני הפועל כפר סבא חוגגים | אודי ציטיאט

העולה החדשה מאוכזבת לאחר משחק שביעי ברציפות ללא ניצחון: "ציפו שיהיה לנו קל יותר מול הקטנות". חיים שוחח עם פדידה על ספסולו והחמיא לו על השער שכבש. הבעלים המריא לאלבניה לצפות בשחקן התקפה

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

הפועל כפר סבא המשיכה אתמול (שבת) את הרצף השלילי שלה עם משחק שביעי ללא ניצחון, כשסיימה רק בתיקו 1:1 בקרב התחתית נגד הפועל רעננה. הקבוצה של אופיר חיים שוב לא שכנעה אך יצאה מפיגור והצליחה לשבור בצורת ארוכה ללא כיבוש. "זו נקודה חשובה מאוד בעיקר לביטחון של השחקנים והעובדה שחזרנו מהפיגור",  אמרו במועדון בסיום. מנגד, היכולת של העולה החדשה שוב לא שכנעה ובקבוצה מודים כי הקבוצה נמצאת בתקופה של משבר.

"המזל שלנו הוא שגם שאר הקבוצות בתחתית לא מנצחות. היינו באיזשהו פיק במשחקים מול הגדולות וציפו שמול הקטנות יהיה לנו יותר קל. צריך להבין שהסגל שלנו לא יותר טוב מהקבוצות האחרות שנאבקות איתנו", אמר במועדון.

בקבוצה החמיאו לקפטן עומר פדידה, שנכנס כמחליף וכבש את שער השיוויון המהיר. המאמן אופיר חיים שוחח איתו בסיום ועודד אותו בנוגע לספסולו. המגן הימני, נועם גמון, ספג בשבוע שעבר את הכרטיס הצהוב החמישי שלו מול הפועל ב"ש וייעדר ממשחק הליגה הבא ביום שבת מול הפועל חיפה.


עומר פדידה חוגג (אודי ציטיאט)

בכפר סבא ממשיכים לחכות לחודש ינואר במטרה לחזק את החלק ההתקפי (כבשה תשעה שערים עד עתה, המאזן הגרוע בליגה יחד עם סקציה נס ציונה והפועל תל אביב), כאשר לספורט1 נודע שבעלי הקבוצה, יצחק שום, שוהה באלבניה על-מנת לצפות בשחקן התקפה מיועד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי