ספירובסקי ננזף ויתייצב לוועדת משמעת פנימית בעקבות התנהגותו

סטפן ספירובסקי
סטפן ספירובסקי | אריאל שלום

משה סיני וניר קלינגר ערכו שיחת בירור עם המקדוני שעלה מהספסל והוחלף לאחר מכן ב-4:0 למכבי נתניה, במהלכה הובהר לו כי התנהלותו לא מקובלת עליהם ושהמקרה לא יעבור לסדר היום

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

יממה לאחר התבוסה הקשה 4:0 באצטדיון בנתניה, בהפועל תל אביב מתקשים לעבור על אירועי המשחק לסדר היום. כבר הבוקר (שני) פרסמנו כי הצוות המקצועי בראשות המנהל משה סיני והמאמן ניר קלינגר מקווים להשלים מהפכה בסגל ועל הכוונת נמצאים, בין השאר, שלושת הזרים סטפן ספירוקבסקי, פרנסיס קיירמה ודמבה קמארה, וכעת מתברר כי המקדוני אף צפוי לעונש בהמשך השבוע.

כפי שפרסמנו אתמול, לכל אורך המפגש עם מכבי נתניה – גם בזמן שספירובסקי כלל לא היה על המגרש – התנהלותו הובילה לזעם רב. במחצית הראשונה, כשנשלח הקשר להתחמם, טענו בהפועל תל אביב שהוא משדר אדישות ומינימום רצון להיכנס למשחק. למרוות כל זאת הוא עלה במחצית השנייה, אך הוחלף לקראת סיומה וקלינגר, כך הדבר נראה מצילומי הטלוויזיה, אף סימן לו להמשיך לספסל ושלא יחשוב לעצור לידו.

יתרה מכך, קלינגר אף נשמע אומר לאנשים ליד הספסל כי "ספירובסקי זה בושה של שחקן" ועל כן החליטו המאמן והמנהל המקצועי משה סיני לזמן את המקדוני לשיחת בירור היום, במהלכה הובהר לו כי התנהגותו אינה מקובלת ואינה תעבור לסדר היום. הקשר צפוי לעונש ביום רביעי, כשתיערך לו ועדת משמעת פנימית.


ספירובסקי. עונש קשה בדרך? (אריאל שלום)

למעשה בהפועל תל אביב זיהו כבר באימוני ההכנה בשבוע שעבר ירידה במוכנות ובאימונים אצל מספר שחקנים אשר מוגדרים כבכירים. על פי גורם בסביבת המועדון מדובר בכאלו "שעשו טובה שהתאמנו". לספירובסקי חוזה לשתי עונות בשכר של 166 אלף יורו לעונה הראשונה ולו תוספת של 10 אחוז במשכורת בשנה השנייה. יש לציין שהקשר החל את העונה בפרנצווארוש ומכיוון שהוא שיחק בשתי קבוצות שונות בעונה אחת, הוא יתקשה למצוא קבוצה חדשה וספק אם יסכים לעזוב בינואר. הוא יוכל לעבור רק לליגות "הפוכות" כמו בארה"ב ובמזרח.

בתוך כך, אוהדים בודדים של הקבוצה, פחות מעשרה, הגיעו לאימון הקבוצה והמשיכו את המחאה מאתמול בחצות כשהקבוצה חזרה מנתניה. מתחם חודורוב סגור לאוהדים ועל כן נשמעו קריאות מעבר לגדר, ביניהן "תורידו את החולצות", "אתם בושה" ו-"תנו לשחקני הנוער לשחק". איציק ניסנוב, אחד מבעלי המועדון שהגיע למתחם היום, נדרש על ידי האוהדים להעמיד תקציב לרכש.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי