פרסום ראשון: שחקן נבחרת אוגנדה במו"מ עם הפועל כפר סבא

קיזיטו במדי אוגנדה
קיזיטו במדי אוגנדה | ISSOUF SANOGO/AFP via Getty Images

קיזיטו, חלוץ בן 26 שלא זכה לדקת משחק אחת העונה ברומניה, עשוי להצטרף לקבוצתו של אופיר חיים בינואר. לקראת מכבי ת"א (שבת, 14:45 בספורט4): פדידה ייעדר, בנג'מין קוקו במבחן

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

לאחר שני הפסדים רצופים למ.ס כפר קאסם בגביע המדינה ולהפועל קריית שמונה ביום שלישי בליגה, הפועל כפר סבא תצא מחר למשחק החוץ הקשה בליגה, כשתתארח בבלומפילד אצל האלופה מכבי ת"א (שבת, 14:45 בספורט4).

עוד לפני המשחק ערך המאמן אופיר חיים אסיפה עם שחקניו ובה מתח ביקורת על היכולת שלהם בתקופה האחרונה: "אני רוצה מכם מחוייבות ומאה אחוז מחוייבות. יש פה הזדמנות לכל שחקן עד ינואר להוכיח את עצמו ומי שלא יעשה את זה, פשוט לא יהיה פה".

הקפטן עומר פדידה, שכפי שפרסמנו ערך צילום בו נקבע שהוא סובל מקרע חלקי ברצועה הצידית ובכל זאת שיחק עם הפציעה מול ק"ש והחמיר אותה, צפוי לנוח בשבועיים הקרובים ולהיעדר מהמשחק מחר. לעומתו, המגן השמאלי אביב סולומון חזר לכשירות מלאה וצפוי לפתוח.


פדידה. זקוק לכשבועיים מנוחה (אודי ציטיאט)

הרכב משוער: איתמר ישראלי, נועם גמון, סודיק אטנדה, טל מכלוף, ג'ניה ברקמן, אביב סולומון, גרשון קופי, קווין ריינשטיין (אדריאן רוצ'ט), בובקר טראורה, מחמוד יוסף ובנג'מין קוקו

לצד המשחק מחר, בכפ"ס ממשיכים לחשוב על חלון ההעברות של ינואר ולספורט1 נודע שכבר מתנהל מו"מ עם קיזיטו, חלוץ נבחרת אוגנדה בן ה-26. בכפ"ס רוצים לצרף שחקן התקפה זר, גם בשל הסבלנות הפוקעת סביב יכולתו של החלוץ בנג'מין קוקו. בכפ"ס סיפרו ששני המשחקים הקרובים של קוקו יכריעו את עתידו, בתקווה ובציפייה שהחלוץ יבקיע את שער הבכורה שלו העונה.

באשר לקיזיטו, העונה הוא לא רשם אפילו דקה אחת בקבוצתו הרומנית פולי יאשי, אליה חזר בדצמבר לפני שנה לאחר שהושאל לשחטאר קראגנדי הקזחית במדיה כבש חמישה שערים ב-24 משחקי ליגה. בעברו הוא שיחק בעיקר בפורטוגל ונדד בין ליישוש, ריו אבה ופיירנסה, במדיהן כבש 25 שערים ב-104 הופעות בליגה השנייה ובליגה הבכירה רשם 11 הופעות וסיים עם שלושה בישולים.


זר חדש בכפר סבא? קיזיטו באדום (ISSOUF SANOGO/AFP via Getty Images) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי