בכפ"ס מודים: "זו הקבוצה הכי חזקה שהייתה פה, היה בלתי אפשרי"

יגאל בקר ושחקני הפועל כפ"ס
יגאל בקר ושחקני הפועל כפ"ס | אריאל שלום

בשרון האמינו ביכולתם להפתיע את מכבי ת"א בבלומפילד, אבל נאלצו להרים ידיים לאחר ההרחקה: "התקשינו כבר מול 11 שחקנים". הצעה רשמית הוגשה לקיזיטו, שאם יחתום יחליף את קוקו בסגל. ישראלי אושפז בבי"ח עקב דלקת

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

בהפועל כפר סבא האמינו לאורך השבוע שיוכלו להפתיע את מכבי תל אביב בבלומפילד וקיוו לעשות את מה שעשתה סקציה נס ציונה, יריבתם לתחתית, שבועיים קודם לכן, אך בפועל הקבוצה של אופיר חיים לא באמת נתנה פייט, שוב הציגה יכולת רעה, ספגה 4:0 והפסד שני ברציפות.

"היה לנו קשה מאוד באחד עשר שחקנים מולם, אז בעשרה (אחרי ההרחקה של מחמוד יוסף, ת"ח) זה בכלל הפך לבלתי אפשרי. זו הקבוצה הכי חזקה שהייתה פה – יותר מבאר שבע של האליפויות", אמרו שחקנים בקבוצה וגם במועדון הודו: "הקבוצה במצב רע מאוד, אנחנו חייבים בדחיפות שחקנים שיוסיפו לנו גם מקצועית וגם חברתית".

השוער איתמר ישראלי סבל מדלקת חריפה באוזן ובגרון ושהה אתמול בבית החולים, שם קיבל טיפול ועירוי לווריד ולאחר מכן שוחרר לביתו. בהיעדרו, מי שזכה למחמאות היה שוער המשנה יגאל בקר, שאמנם הוציא ארבעה כדורים מהרשת, אך הציל לא מעט את קבוצתו: "יש לנו שני שוערים טובים ויגאל הראה גם אתמול שיש על מי לסמוך", החמיאו חבריו לקבוצה.


יוסף רואה את הכרטיס האדום. "המשימה הפכה לבלתי אפשרית" (אריאל שלום)

בהמשך לפרסום בספורט1 ביום שישי על המו"מ המתנהל מול החלוץ בן ה-26 קיזיטו, במועדון העבירו לאוגנדי הצעה רשמית וכעת מחכים בשרון שהוא ישיב עליה תוך 48 שעות. אם זה הוא ישיב בחיוב ויגיע ארצה כדי להצטרף, בנג'מין קוקו ישלם את המחיר וצפוי לעזוב – אתמול הוא כלל לא פתח בהרכב, בפעם השנייה העונה בלבד. בכפר סבא ינסו להתחזק גם בחלוץ ישראלי, כאשר שמו של חלוץ בני סכנין, מוטי מלכה, עדיין נמצא ברשימות ובקבוצה יחכו לראות האם ישוחרר מבני סכנין.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי