עטר צפוי להישאר במכבי ת"א, גאנם שוב על הכוונת

אלירן עטר
אלירן עטר | דני מרון

הצהובים מקווים להתחזק בחלק ההתקפי ושוקלים פנייה לרעננה, במקביל בסביבת החלוץ שממעט להיכלל בסגל טוענים: "הוא לא מתכוון לעזוב". במועדון לא יערערו פעם נוספת, המשחק נגד בית"ר ייערך בחיפה

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

במכבי תל אביב השלימו עם העובדה שאת משחק הליגה נגד בית"ר ירושלים הם יארחו באצטדיון סמי עופר. כידוע, בית הדין העליון של ההתאחדות קיבל רק באופן חלקי את ערעור המועדון, כך שאת עונש הרדיוס שנקבע בבית הדין המשמעתי הוא הותיר על כנו, אולם כן הקל על הצהובים עם ביטול עונש סגירת יציעים 10-11.

אמנם במועדון קיבלו באכזבה גדולה מאוד את העובדה שבית הדין העליון לא זיכה אותם מאשמה באירועי הדרבי וקיוו לפחות לביטול עונש הרדיוס, מה שבסופו של דבר לא קרה, אבל מבחינה משפטית לא מתכוונים הצהובים לבצע שום פעולה נוספת, ובניגוד להצהרות אנשי הפועל תל אביב, האופציה של פנייה לבית המשפט האזרחי, אינה על הפרק.

כעת יצטרכו במועדון להתארגן מבחינה לוגיסטית על הגעה לאצטדיון בחיפה בפעם השנייה בתוך שבוע, הרי שביום שני הקרוב תתארח הקבוצה אצל מכבי חיפה. בשבוע הקרוב תצא הודעה מסודרת על סידורי הושבת 20 אלף המנויים שיש לצהובים, ביציעי סמי עופר, כאשר אוהדי בית"ר ירושלים אמורים לקבל חלק נכבד מהיציע הדרומי. נזכיר כי גם לפני חמש שנים, בדצמבר 2014, אירחה את מכבי ת"א את בית"ר ירושלים במשחק רדיוס שנערך בסמי עופר.

בחלק המקצועי, מעלים בקבוצה הילוך לקראת מפגש הצמרת הלוהט נגד מכבי חיפה. נכון לעכשיו נראה שלמעט דור פרץ ואורוש ניקוליץ' הפצועים, יעמוד סגל מלא לרשות המאמן ולאדן איביץ' שיצטרך להוציא שוב שישה שחקנים מהסגל. איביץ' צפוי לשמור על הרכב כמעט זהה לזה שפתח בשני המשחקים האחרונים, לאחר שהיה שבע רצון מאוד מהיכולת שהפגינה הקבוצה ואף רמז שבשלב הזה של העונה, הרוטציה תיקטן כמעט לחלוטין. 

בכל הנוגע לשינויים לקראת ינואר, מדברים בקריית שלום על שחרורם של שלושה-ארבעה שחקנים מהסגל, כאשר במקביל נעשים ניסיונות להתחזק בשחקן התקפה חדש, כאשר שמו של חלוץ הפועל רעננה קייס גאנם, שוב עלה על הפרק וייתכן שבימים הקרובים תעשה פנייה לבעלי רעננה אשר אלון, במטרה לנסות ולהגיע להסדר שיביא את החלוץ לקריית שלום. ברעננה הביעו השבוע עניין במתן חוזז וייתכן שהדבר יסלול עסקת חליפין, במסגרתה גאנם יגיע לצהובים וחוזז יעשה את הדרך ההפוכה.


שוב על הפרק בקריית שלום. גאנם (אריאל שלום)

אלירן עטר שלא מוצא את מקומו בסגל במרבית משחקי הליגה האחרונים, צפוי להישאר למרות שהמאמן איביץ' מחק אותו כמעט לגמרי מהרוטציה. עטר שיחק אמנם 90 דקות במשחק ההפסד בגביע, אך מאז תחילת אוקטובר הוא נכלל בסגל למשחק ליגה רק פעם אחת, נגד מכבי נתניה, ובשאר המשחקים מצא את עצמו ביציע. בסביבתו של החלוץ אמרו אתמול: "אלירן עטר לא מתכוון ללכת לשום מקום, הוא מתאמן חזק ועובד קשה כדי להוכיח שהמקום שלו הוא על המגרש".

ברשימת השחקנים שמועמדים לעזיבה נמצאים ניק בלקמן, ארון שוינפלד, מתן חוזז ורוסלן ברסקי, כאשר במועדון עוקבים גם אחר מצבו של הסרבי אורוש ניקוליץ', שחוזהו עשוי להיות מוקפא אם שוב ייאלץ להיעדר תקופה ארוכה.


אלירן עטר. לא מתכוון לעזוב (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי