בהפועל ת"א מצפים לבכורה של אולהה: "בקרוב זו תהיה קבוצה אחרת"

מייקל אולהה
מייקל אולהה | הפועל תל אביב

בקבוצה ממתינים לחלוץ שמרשים באימונים וצפוי לקבל דקות ראשונות במחזור ה-18 נגד בני יהודה. במועדון מאמינים כי יותר מ-10,000 צופים יגיעו למשחק הקרוב נגד ב"ש בנתניה. התלבטות לגבי החוד: דמארי או קמארה

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב תארח מחר (ראשון החל מ-19:45, ספורט4) את הפועל באר שבע באצטדיון בנתניה, זאת בעקבות עונש הרדיוס שספגה הקבוצה בגין התפרעות אוהדיה במהלך הדרבי של התל אביב לפני כחודש. למרות מזג האוויר הסוער ביממה האחרונה, במועדון מצפים ליותר מ-10,000 צופים.

"אחרי המשחק מול הפועל באר שבע – בו אנחנו כמובן מצפים להשיג תוצאה טובה – כולנו נראה הפועל תל אביב אחרת. אולהה חתם, רודריגס יצטרף בקרוב מאוד ויגיעו שחקנים נוספים", כך אמר גורם במועדון האדום לספורט1 והסביר: "הקבוצה אמנם נראית מחויבת יותר בתקופה האחרונה, אך צפויים לא מעט שינויים בסגל במהלך חודש ינואר".

שניים שכבר הצטרפו לאימוני הפועל תל אביב אך יוכלו לשחק רק לאחר פתיחת החלון הם פליפה רודריגס ומייקל אולהה, שהשאירו רושם טוב וצפויים לערוך הופעת בכורה במחזור הבא מול בני יהודה (ראשון החל מ-20:15, ישיר בספורט4). בעוד החלוץ, שמציג יכולת גבוהה באימונים ואף כבש צמד במשחק אימון מול הנוער, חתם כבר במהלך הקיץ, הקשר יחתום מחר על חוזהו ויצטרף רשמית.


מרשים באימונים. מיקל אולהה (הפועל תל אביב)

במקביל, בהפועל תל אביב ממתינים לנחיתתו של ארמנדו קופר, אשר ינסה להגיע לפשרה מול מכבי פתח תקווה שהכניסה אשתקד סעיף לחוזהו שאומר כי הוא יצטרך לפצות את הקבוצה במאה אלף דולר אם ישחק במועדון אחר בישראל. במתחם חודורוב לא מתכוונים לשלם את הסכום ומצפים להגעתו של הקשר על מנת למצוא פתרון.

מי שככל הנראה יעזבו את הפועל תל אביב במהלך חודש ינואר הם אור אינברום, פרנסיס קיירמה (שנמצא על הכוונת של אשדוד) ודמבה קמארה, שכבר קיבלו מהמועדון הודעה על סיום דרכם. בימים הקרובים צפוי להתברר מצבם של ספטן ספירובסקי ומוטי ברשצקי, לגיבהם טרם התקבלה החלטה סופית.

האדומים ייערכו מחר (ראשון) בבוקר את האימון המסכם לאחריו ייקבע ההרכב. בינתיים ישנה התלבטות בחוד ההתקפה בין עומר דמארי שגילה יכולת טובה באימונים ולא קיבל את חולצת ההרכב זמן רב לבין קמארה שכבר קיבל הודעת שחרור מהקבוצה אך עשוי לשחק לנוכח הבעיות בהתקפה. טרם ברור האם יהיה שינוי בין הקורות או שאריק ינקו ימשיך לשחק במקומו של יואב ג'ראפי.

דמבה קמארה. הופעת פרידה באדום? (אריאל שלום)

ההרכב המשוער: יואב ג'ראפי (אריק ינקו), איעד אבו עביד, רז שלמה, אוראל דגני, מרווין פירסמן, רז כהן , שי אייזן, סטפן ספירובסקי, עמנואל בואטנג (ניר לקס), עומרי אלטמן, עומר דמארי (דמבה קמארה) 
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי