"ההבדל בינינו לבין נתניה? הם הכניסו את מלדה ואולסק ולנו לא היה את מי"

שחקני הפועל כפר סבא מאוכזבים
שחקני הפועל כפר סבא מאוכזבים | אריאל שלום

בכפ"ס סופרים הפסד שלישי רצוף, עזריה נפגע בברכו ובספק לנס ציונה. קיזיטו ינחת בימים הקרובים, פסימיות לגבי הגעתו של מלכה הפצוע. לירוי צעירי נשלח להתאמן בצד

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

בהפועל כפר סבא קיוו לצאת אמש (שבת) לדרך חדשה במשחק הביתי מול מכבי נתניה, אך למרות שיפור מסויים ביכולת, קבוצתו של אופיר חיים ספגה את הפסדה השלישי ברציפות כשנכנעה 2:1 למכבי נתניה.

הקבוצה של אופיר חיים דווקא התחילה לא רע את המשחק ואף הצליחה לצאת מפיגור במהלך המחצית השנייה, אך שוב ספגה שער לא מחוייב והיא אף עשויה לרדת מתחת לקו האדום אם סקציה נס ציונה תנצח מחר את בני יהודה.

"היינו פראיירים, כי כבר חזרנו למשחק ושינינו את המומנטום שלו", אמרו במועדון. "מה עשה את ההבדל במשחק? הם יכולים להכניס מהספסל את מלדה ואולסק ולנו בקושי היה את מי להכניס", הודו.


אופיר חיים (אריאל שלום)

אם לא די בהפסד, הקשר דן עזריה, שהיה מהיותר טובים במשחק, הוחלף במחצית השנייה לאחר פגיעה שספג בברך (פציעה חוזרת). ההערכות הן שהשחקן בן ה-24 ייעדר כשבוע עד שבוע וחצי, והוא בספק למשחק החשוב בשבוע הבא מול נס ציונה.

מי שלא שיחק אמש ונמצא בדרך החוצה מהמועדון הוא הקשר לירוי צעירי, כאשר אם לא די בכך, לספורט1 נודע שבימים האחרונים נשלח הקשר אף להתאמן בצד עם עומר צלישר והוא לא נוטל חלק באימונים עם שאר הקבוצה.


לירוי צעירי (אריאל שלום)

ומה בגזרת הרכש? החלוץ האוגנדי קיזיטו, שעל הסיכום עמו פורסם כאן, אמור כבר היה לנחות בישראל, אך הדבר ייעשה בימים הקרובים, לאחר שתונפק עבורו הויזה. השחקן בן ה-26, אשר שייך לפולי יאשי הרומנית, לא שותף במדי קבוצתו בחצי הראשון של העונה.

בנוגע לצירופו של מוטי מלכה, בכפ"ס מביעים בימים האחרונים פסימיות מסוימת, וזאת לאחר שהחלוץ ספג פגיעה במיניסקוס שתשביתו לחודש ובקבוצה מחפשים שחקן התקפה שישפיע בצורה מיידית. כעת נראה שאם יגיע, יהיה זה רק אם יצורף שחקן נוסף בנוסף אליו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי