נאתכו: "בשנה הבאה ב"ש יתנו לאבוקסיס כלים, הוא יכול לרוץ איתם לאליפות"

יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס | לירון מולדובן

הקשר ששיחק תחת המאמן בהפועל ת"א ובנבחרת החמיא לו על המעבר: "הוא מוכן לקחת קבוצה שמתמודדת על תארים, יתנו לו את הכלים להצליח". על דאבור: "מקווה שימשיך את היכולת מאוסטריה". והנבחרת: "מאמין שאפשר לעלות"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע יוצאת לדרך חדשה תחת יוסי אבוקסיס, במה שאפשר להגדיר שילוב מסקרן. בדרכו לנגב עבר הכדורגלן לשעבר בתפקיד עוזר המאמן בהפועל תל אביב תחת אלי גוטמן, ולאחר מכן גם כעוזר מאמן נבחרת ישראל, ובשני המקומות הוא הדריך את מי שהיום עונד את סרט הקפטן בנבחרת – ביברס נאתכו. נאתכו התראיין היום (רביעי) לתוכנית הספורט של רדיו 103FM ודיבר על המשימה החדשה של המאמן האהוב בבאר שבע.

"לא רק ששיחקתי תחתיו כשהוא היה עוזר מאמן בהפועל ת"א ובנבחרת, אלא גם שיחקתי איתו", סיפר נאתכו, "הוא עשה תקופה יפה, אומרים שמאמן צריך לעשות את כל הדרך והוא עשה אותה, ואני באופן אישי חושב שהוא מוכן בתקופה הזאת להיות בקבוצה שמתמודדת על תארים ורוצה לזכות באליפות. יכול להיות הוא משך עונה אחת יותר מדי, אבל גם להביא גביע עם בני יהודה זה לא משהו שהולך ברגל".

"יוסי בשנים האחרונות הוציא המון כשהיא לו לא הרבה. השנה קצת פחות, אבל אני חושב שבשנה הבאה באר שבע יתנו לו את הכלים להצליח ואיתם הוא יכול לרוץ לאליפות".

נאתכו חוגג במדי הנבחרת.
נאתכו חוגג במדי הנבחרת. "עניין של שני משחקים וזהו" (אודי ציטיאט)

נאתכו עבר בקיץ לפרטיזן, שם מצא בית חם אחרי תקופה לא קלה ביוון. "כרגע אנחנו בפגרה, אני חוזר לבלגרד בסוף השבוע ומתחיל להתאמן", סיפר הקשר על התקופה בסרביה, "הליגה חוזרת עוד חודש וחצי. אנחנו בסדר בליגה, המקום הראשון קצת ברח אבל ננסה להתמודד על האליפות. אני פותח בהרכב, היה חשוב לי שאני אהיה במקום שהמאמן מעריך אותי, בינתיים הגישה חיובית. אני עם שערים ובישולים ומרגיש טוב. המתקנים בסרביה ברוב המקומות ישנים מאוד. השתתפנו בליגה האירופית השנה אבל לא המשכנו, נשאר לנו הליגה והגביע. בדרבי או באירופה האצטדיון מלא, 30 אלף איש, במשחקים ברגילים בדרך כלל בסביבות העשרת אלפים".

המשימה בנבחרת: "אני תמיד חושב על הנבחרת, זה יושב בראש שמדובר בעניין של שני משחקים וזהו, אנחנו יכולים לעשות את זה. אני מאמין בנבחרת, אבל שוב – זה בעוד חודשיים ואנחנו לא יודעים באיזה כושר נגיע ואיזה שחקנים יגיעו. מאמין שנוכל לעשות את זה".

על מואנס דאבור, שעבר להופנהיים: "אני שמח בשביל דאבור, גם שלחתי לו הודעה. הוא הגיע לסביליה בתקווה מאוד גדולה, אבל זה הכדורגל. קורים דברים שלא תלויים בך, הוא לא קיבל את ההזדמנות ועכשיו הוא הגיע למקום שבו הוא צריך להוכיח את עצמו. הליגה הגרמנית היא שיפור של הליגה האוסטרית ושם הוא הוכיח את עצמו, סגנון המשחק דומה. אני מקווה שהוא ימשיך את היכולת מהליגה האוסטרית לשם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי