אבוקסיס לשחקנים: "תצטרכו להוכיח שאתם ראויים להיות חלק מב"ש"

יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס | לירון מולדובן

המאמן הנכנס קיים אסיפה קצרה בה החמיא לברק בכר והבהיר לחניכיו: "זה ממש לא מובן מאליו להיות שייך למועדון הגדול הזה". פאוליניו נפצע, טאהא ושטקוס בספק לרעננה

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

לאחר רעידת האדמה שעברה השבוע על הפועל באר שבע עם עזיבתו הדרמטית של ברק בכר בתום ארבע וחצי שנים ומינויו של יוסי אבוקסיס, היום (חמישי) תגביר הקבוצה קצב בהכנות למשחק החוץ ביום שבת (17:10, ספורט4) נגד נועלת הטבלה, הפועל רעננה.

אבוקסיס יוצג באופן רשמי במסיבת עיתונאים שתערוך הקבוצה בצהרי היום. המאמן הטרי הספיק כבר לנהל אימון בכורה בקבוצתו החדשה אתמול בערב, במהלכו נפצע הקשר/חלוץ הברזילאי פאוליניו, אשר סובב את ברכו. השחקן יעבור היום בדיקת MRI כדי לבחון את חומרת הפציעה, כאשר בבאר שבע מעריכים כי הופעת הבכורה של הברזילאי, שהייתה אמורה להתקיים במשחק הקרוב לאחר שנרשם השבוע בהתאחדות לכדורגל, תיאלץ להידחות.

בטרם עלה לכר הדשא במתחם האימונים של הקבוצה, קיים אבוקסיס אסיפה קצרה עם השחקנים במהלכה החמיא לקודמו בתפקיד, ברק בכר והוסיף: "כשעברתי על הרשימה של השחקנים שנמצאים בסגל לאחר שהבנתי שאני הולך להיות מאמן הפועל באר שבע, מצאתי שחקנים מעולים שגרמו לי לרצות להיות המאמן שלהם". עם זאת, אבוקסיס הדגיש בפני שחקניו החדשים: "חשוב מאוד שכל אחד שנמצא כאן יזכור תמיד שזה ממש לא מובן מאליו להיות שייך למועדון הגדול הזה. בכל אימון ובכל משחק שלכם, אתם תצטרכו להוכיח שאתם ראויים להיות חלק מהפועל באר שבע".

השינוי שערכה הנהלת הקבוצה על הקווים העלה את רמת הדריכות בקרב השחקנים. "יוסי נכנס לעניינים בהילוך חמישי, עם הרבה אנרגיות. רואים שהוא רעב להצליח", ציין שחקן בקבוצה והוסיף: "למרות שאנחנו אחראיים למצב שאליו הגיעה הקבוצה לא פחות מברק, הוא היה זה שבסוף שילם את המחיר. העזיבה שלו מראה שאף אחד לא חסין במועדון".

רמת הדריכות עלתה. ב
רמת הדריכות עלתה. ב"ש באימון הבכורה של אבוקסיס (לירון מולדובן)

אבוקסיס, שאמור להחליט בימים הקרובים אילו שינויים הוא מתכוון לבצע בסגל הקבוצה במהלך חלון ההעברות, התחיל כבר לבנות מסביבו את הכוורת שאמורה ללוות אותו. לצד אליניב ברדה, ששימש כעוזרו של ברק בכר, אבוקסיס מעוניין לצרף גם את אורי גוטמן, מאמנה לשעבר של הפועל חדרה אשר שימש כעוזרו בבני יהודה ובבני סכנין. גוטמן היה בין המועמדים להחליף את אבוקסיס על הספסל של הכתומים, שהחליטו לבסוף למנות את אלישע לוי. גוטמן יצטרך להחליט האם הוא מוכן לקחת צעד אחורה בקריירה, להגיע לבירת הנגב ולחזור להיות עוזר מאמן, או לחילופין לוותר על ההצעה ולחכות להזדמנות כמאמן ראשי.

בתוך כך, הבלם לואי טאהא, שסובל מפציעה טורדנית במפרק הרגל, התאמן בנפרד עם מאמן הכושר ושיתופו בשבת מוטל בפסק. בנוסף, הצוות הרפואי יבדוק את כשירותו של השוער ארנסטס שטקוס, לאחר שהליטאי נעדר ממשחקה של הקבוצה מול הפועל תל אביב עקב פציעה בשריר הירך. אם שטקוס לא יוכל לעמוד בין הקורות, מי שימשיך להחליף אותו הוא אוהד לויטה.

אבוקסיס. יתאחד שוב עם אורי גוטמן? (לירון מולדובן)
אבוקסיס. יתאחד שוב עם אורי גוטמן? (לירון מולדובן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי