אבוקסיס: "על טעויות משלמים, יש בקבוצה קצת חוסר ביטחון"

יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס | דני מרון

מאמן הפועל באר שבע אחרי ההפסד 2:1 לרעננה בבכורה שלו על הקווים: "מסוג המשחקים שקורים פעם ב...". אביטן חגג ניצחון בכורה: "קל מאוד לאבד את האמונה בעצמך, מקווה שנצא לדרך חדשה"

(גודל טקסט)

הפרק של יוסי אבוקסיס בהפועל באר שבע נפתח הערב (שבת) ברגל שמאל, כשהקבוצה מבירת הנגב הובכה עם 2:1 להפועל רעננה באצטדיון המושבה במסגרת המחזור ה-18 בליגת העל. כארם ארשיד הדהים את אוהד לויטה מ-25 מטר (52), בן שהר איזן עם לא מעט מזל (68), אולם המילה האחרונה הייתה שייכת למחליף שניר שוקר (83), שהעניק לניסו אביטן ניצחון בכורה כמאמן הפועל רעננה. שתי דקות לאחר מכן קיבלנו רגע גבולי, כששער של חנן ממן נפסל בטענה לעמדת נבדל של נייג'ל האסלביינק שהפריע לשוער המארח אסף צור.

אבוקסיס סיכם: "שלטנו בצורה מוחלטת במשחק, אבל על טעויות משלמים. על כל טעות שילמנו בגול היום. לפעמים טעויות לא עולות לך, אבל הפעם שני השערים שספגנו הגיעו אחרי כדורי חוץ שלנו. למרות ההפסד, השחקנים רצו עד הרגע האחרון ונתנו מלחמה אדירה ועם זה אני אלך קדימה. יש פה המון כישרון ושחקנים טובים, אבל גם קצת חוסר ביטחון. אני לא יכול להתלונן על הרצון. זה מסוג המשחקים שיכולים לקרות פעם ב… אבל אם נמשיך לשחק כך מבחינת רצון ולחימה, התוצאות גם יגיעו".

התלונות לשופט בסיום: "מהעמדה שלי זה היה נראה שמתיאוס היה יכול לקבל כרטיס צהוב שני. רעננה שיחקה חזק ובצדק מבחינתה". 


"מסוג המשחקים שקורים פעם ב…" (דני מרון)

משחק הגביע נגד מכבי נתניה: "לא רק הגביע נשאר לנו, הליגה עוד ארוכה וההפסד הזה לא אומר שאנחנו מוותרים על הכרטיס לאירופה. ראיתי גם הרבה דברים טובים היום. כל מאמן, בטח ישראלי, חולם להגיע למועדונים ברמה הזו. הרגשתי את העוצמה של הפועל באר שבע בשבוע האחרון. מאוד רציתי את זה ואני מקווה להצליח פה". 

ניסו אביטן, שרשם ניצחון בכורה כמאמן הפועל רעננה, אמר: "אחרי תקופה כזו ארוכה שלא ניצחנו, זה היה חשוב להחזיר את האמונה ואת הביטחון בעצמנו. השחקנים היו מחויבים. יש עוד דרך ארוכה, אבל הניצחון הזה היה חשוב לנו מאוד. קל מאוד לאבד את האמונה בעצמך. הכל הולך לנו קשה, אך סוף סוף אנחנו יכולים להגיד מילה טובה על ה-VAR. אני מקווה שנשחק הרבה יותר טוב ושהניצחון הזה יוציא אותנו לדרך חדשה. יש לנו שבוע עמוס והפנים קדימה".

על שער הניצחון של שניר שוקר: "זה כל היופי בכדורגל, שאנחנו קבוצה ומי שנקרא לדגל צריך לעשות את העבודה שלו. אמנם הפעם זה הגיע משני המחליפים, אבל כולם עשו את העבודה ונלחמו. לא היה משחק גדול שלנו ואנחנו צריכים לשפר, אבל נקודות זה מה שאנחנו הכי צריכים וקיבלנו את זה היום". 


בינגו של ניסו אביטן. שניר שוקר לאחר שער הניצחון (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי