פדידה: "שמח לשחק במועדון בו גדלתי". השיחות עם סילבסטר יימשכו

חיים סילבס, סער פדידה
חיים סילבס, סער פדידה | מאור אלקסלסי

בהפועל חיפה מקווים שהניצחון על אשדוד יוציא את הקבוצה מהמשבר, הבעלים הקדים את הגעתו לישראל: "עשינו הכנה מיוחדת, זה ניצחון של קבוצה מאוחדת". סילבס זכה למחמאות, החלוץ עשוי להצטרף בתחילת השבוע

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

אנחת רווחה גדולה השתחררה בהפועל חיפה לאחר הניצחון 0:1 על מ.ס אשדוד אתמול (שבת), ניצחון שקטע רצף של ארבעה הפסדים רצופים והחזיר את הקבוצה למקום השישי המוליך לפלייאוף העליון. בשל המצב הקשה של הקבוצה ומכת הפציעות, כאשר לא פחות משישה שחקנים ישבו ביציע, המאמן יואב כץ החליט להקדים את הגעתו לישראל ואף הספיק להגיע לאימון המסכם ולשוחח ארוכות עם השחקנים.

כץ התייחס לכף ואמר: "עשינו הכנה משמעותית לקראת המשחק, הכנה חברתית, ולכולם היה חלק בזה. עשינו גם דברים שלא עשינו בעבר ואני שמח שזה עזר". על המשחק עצמו אמר הבעלים: "יש לנו חיסרון גדול, שחקני הרכב רבים נעדרים, אבל במשחק הזה הקבוצה נלחמה בגוש אחד. זה היה ניצחון של אחדות קבוצתית".

המאמן חיים סילבס זכה למחמאות בסיום המשחק בעיקר על כך שהצליח לאלתר את ההרכב המתאים, וקבוצתו אף הייתה יכולה לכבוש שערים נוספים. המאמן עצמו דיבר על התקופה הקשה שעברה הקבוצה. סילבס אמר: "אני לא יודע אם זה הרגע הכי קשה בקריירה שלי אבל היה לי מאוד קשה לאחר ההפסד בדרבי".


יואב כץ עם שניר טליאס (מאור אלקסלסי)

מי שעוד זכו למחמאות היו דווקא השחקנים הצעירים: הבלם גיא משפתי שחזר לאחר פציעה ארוכה והרשים במשחק ההגנה וכמובן גם סער פדידה שכבש את שער הניצחון – שער הבכורה שלו בליגת העל. פדידה אמר אחרי המשחק: "שיחקתי במספר תפקידים ובכל תפקיד אני נותן את כל כולי ואני שמח שאני משחק במועדון בו גדלתי. כולם תמכו בי. והכי חשוב זה ההמשכיות. בשנה שעברה הייתי פצוע ויצאתי להשאלה והיום אני שמח שאני כאן". שניר טליאס רשם את הופעת הבכורה שלו בקבוצה הבוגרת.

בכל מקרה, במועדון מבינים כי למרות הניצחון, הקבוצה חייבת להתחזק, ובקבוצה מקווים כי לקראת משחק הגביע באמצע השבוע יגיע השחרור הבינלאומי של מיקי סירושטיין שכבר חתם בקבוצה וצפה מהיציע בניצחון. מעבר לכך, הכוונה היא להתחזק בעמדת החלוץ וכפי שפרסמנו המועמד המוביל להגיע הוא יאקוב סילבסטר. בסביבתו של החלוץ סיפרו כי הוא מעוניין בחוזה דומה למה שיש לו כיום באשדוד והצדדים מקווים כי הקצוות יסגרו בתחילת השבוע.

סער פדידה הנרגש (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי