במכבי חיפה הודו: "זה היה הניצחון החשוב ביותר העונה", שועה יבקש הבהרות

שחקני מכבי חיפה
שחקני מכבי חיפה | דני מרון

שביעות רצון בכרמל אחרי ה-0:2 על נתניה, שהחזיר את הקבוצה למסלול אחרי הפסד במשחק העונה. לביא זכה למחמאות, שרי אכזב ועלול לרדת לספל. וגם: הנתון הנפלא של לביא והאם אוטין יושאל לנתניה?

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

ההפסד למכבי תל אביב במשחק העונה הביא את מכבי חיפה למפגש עם מכבי נתניה אתמול (שבת) בחשש גדול, בעיקר מנפילה מנטלית של השחקנים. אלא ששחקניו של מרקו בלבול הוכיחו פעם נוספת שהעונה מדובר בקבוצה שונה בהשוואה לשנים האחרונות, עם ניצחון 0:2 שהחזיר את הירוקים למסלול וצימק את הפער מהמוליכה לשלוש נקודות, לפחות עד שזו תשחק מחר נגד בית"ר ירושלים.

בלבול, שלא כהרגלו, ערך שיחה עם השחקנים לפני המשחק וביקש מהם להגיע דרוכים. "זה היה הניצחון הכי חשוב העונה. כולם הבינו שאיבוד נקודות נגד נתניה היה מחסל כמעט לחלוטין את חלום האליפות", הודו בכרמל. במועדון התרשמו בעיקר ממשחק ההגנה, כשהקבוצה ספגה עד כה שלושה שערים בלבד במשחקי חוץ, בדומה למכבי תל אביב. מי שהרשים במיוחד אחרי שחזר להרכב היה הקפטן נטע לביא, שסיים את המשחק עם 84% אחוזי דיוק במסירה, שמונה חילוצי כדור ושישה תיקולים מוצלחים: "הוא היה חסר לנו מאוד ביום שני וכולם ראו את התרומה שלו", אמרו בחיפה.

גם הבלם עאיד חבשי נכלל בהרכב אחרי תקופה לא קצרה והחליף את עופרי ארד, שהיה חולה במהלך השבוע ועל כן החליטו בקבוצה שלא לסכנו. אכזבה הייתה דווקא מהקשר צ'רון שרי, שהציג את משחקו החלש ביותר העונה ולא מן הנמנע שאף יירד בקרוב לספסל. מי שלא שותף לדקה ואפילו לא התבקש להתחמם היה ירדן שועה, אך החלוץ זכה למחמאות על כך ששם את האכזבה האישית בצד ובחר להישאר לחגיגות הניצחון לצד חבריו. עם זאת, העובדה שלא קיבל דקות עלולה להביא לכך שהשחקן יבקש לקיים שיחת הבהרה נוספת לגבי עתידו.


"כולם ראו את התרומה שלו". נטע לביא חוגג בסיום (דני מרון)

בינתיים, במכבי חיפה מספרים על התלבטות קשה לגבי רכש בחלון ההעברות הנוכחי. מצד אחד, ישנה מחשבה לצרף קשר אחורי במקומו של ז'אנדו פוקס שייפרד רשמית מהקבוצה בימים הקרובים, אבל גם בקרב הצוות המקצועי הרצון הוא להתחזק בשחקן בעל אוריינטציה התקפית במרכז השדה, שיוכל לתת פיתרון למשחקים נגד יריבות נחותות ויוסיף גיוון לצדם של דולב חזיזה, יאניק ווילדסחוט ושרי.

ישנה גם אפשרות שהקבוצה תתחזק בשני זרים, אם המגן איקוום אוטין ייצא בהשאלה. כפי שפרסמנו לפני חודש, נציגיו של אוטין נפגשו עם ראשי חיפה ושם הוחלט כי המגן ייצא בהשאלה רק לקבוצה מליגת העל או קבוצה מליגה ראשונה באירופה. לאחרונה המגן הוצע למכבי נתניה, אחרי שהוצע ליהלומים כבר בקיץ ואז לא התנאים לא הבשילו לכדי עסקה.

צ'רון שרי. יאבד את מקומו בהרכב? (דני מרון)
צ'רון שרי. יאבד את מקומו בהרכב? (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי