אכזבה באשדוד: "קרובים יותר לתחתית מאשר לצמרת"

שחקני מ.ס אשדוד מאוכזבים
שחקני מ.ס אשדוד מאוכזבים | מאור אלקסלסי

גורם במועדון כעס לאחר ההפסד להפועל חיפה: "לא הצלחנו לייצר המשכיות, הצגנו יכולת רעה". אוואסו וברדע יחזרו להרכב במשחק נגד ק"ש, יחזקאל ייעדר עשרה ימים נוספים. לוי טוען: "סילבסטר לא ביקש להשתחרר"

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

במ.ס אשדוד קיוו לפתח מומנטום לאחר הניצחון 0:3 על הפועל רעננה במחזור הקודם אלא שהקבוצה מעיר הנמל נכנעה אתמול (שבת) 1:0 להפועל חיפה מה שהרחיק אותה מהמקום השישי המוליך לפלייאוף העליון וגרם לאכזבה גדולה. גורם במועדון תיאר: "לא הצלחנו לייצר המשכיות. הצגנו יכולת רעה בשילוב עם נאיביות. לא נוכל להתקדם ללא מספר ניצחונות רצופים". השילוב אותו כל כך רצו לראות באשדוד – שלומי אזולאי ורועי גורדנה יחד במרכז השדה – לא הביא לתנופה במשחק ההתקפה.

על הקווים בסמי עופר עמד אתמול אלי לוי שרשם הפסד בכורה כמחליפו של רוני אוואט. נושא חזרתו של אוואט המחלים בביתו תתקבל לקראת סוף השבוע. לא ברור האם חזרתו תתרחש כבר לקראת המשחק הקרוב נגד עירוני קריית שמונה.

בקבוצה כבר יודעים שבמשחק הבא יהיו שינויים בהרכב. לאונרדו אווסו שהחלים משפעת והבלם ניר ברדע שנעדר בשל כרטיסים צהובים – צפויים לחזור ל-11, בעוד החלוץ שגיב יחזקאל שנעדר מצמד המשחקים האחרונים בשל קרע במפשעה ינוח לפחות עשרה ימים נוספים. לאור ההדחה מגביע המדינה לקבוצה יהיה זמן מנוחה גדול יותר.

ברדע. יחזור להרכב נגד ק"ש (דני מרון)

אלי לוי התייחס לאוואט: "הוא אמור לחזור בתקופה הקרובה, אני לא יודע אם מדובר בשלושה ימים או שבוע". על ההפסד אמר: "רצינו לשפר את המצב בטבלה אבל עכשיו אנחנו קרובים יותר לתחתית מאשר לצמרת. אנחנו בתקופה טובה לדעתי ונצטרך להביא את הנקודות במקום אחר". המאמן אמר כבר בעמדת הראיונות שהוא מאוכזב מהשלומיאליות בחלק הקדמי שהביאה לפסילת השערים.

על יאקוב סילבסטר: "נכון לעכשיו הוא בסגל שלנו. הוא לא ביקש מאף אחד להשתחרר לקבוצה אחרת. הפועל חיפה מעוניינת בחלוץ, אך לספורט1 נודע כי כרגע יש פערים כספיים בין הצדדים.

סילבסטר. "לא ביקש להשתחרר" (לירון מולדובן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי