איביץ': "יכולנו גם להוביל 0:4 או 0:5 נגד מכבי חיפה"

ולדימיר איביץ'
ולדימיר איביץ' | אודי ציטיאט

מאמן מכבי ת"א, שמחפשת ניצחון רביעי ברצף, דיבר לקראת בית"ר ירושלים, סיכם את משחק העונה והתייחס להתעניינות בשחקניו. גולסה: "יותר קל עם הרכב שרץ. הארכת חוזה? עוד מעט"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מאז ההדחה המפתיעה בגביע המדינה כשנכנעה 3:2 לאום אל פאחם, מכבי תל אביב לא עוצרת. האלופה רשמה שלושה ניצחונות רצופים ומרשימים במיוחד, האחרון שבהם 3:4 דרמטי על מכבי חיפה בסמי עופר. הקבוצה של ולדימיר איביץ', שראתה את הירוקים מנצחים אתמול (שבת) ומצמקים את הפער בצמרת, רוצה לברוח שוב לשש נקודות יתרון כשתארח מחר (שני) את בית"ר ירושלים (20:15) באצטדיון סמי עופר בשל עונש הרדיוס שהוטל עליה, זכר לאירועי הדרבי. בסיבוב הקודם, כזכור, הצהובים נתנו הצגה וניצחו 0:4 בטדי.

המאמן ולדימיר איביץ והקשר אייל גולסה התייצבו היום למסיבת העיתונאים לקראת המשחק ודיברו על ההכנות של הצהובים למשחק – על התקופה הטובה של הצהובים, ההרכב שהתגבש ולא שונה בשלושת המשחקים האחרונים וכן לגבי הדיווחים על עתידו של יונתן כהן שמבוקש באירופה.

איביץ' דיבר תחילה על המשחק בחיפה: "אנחנו לא קבוצה שסופגת שלושה שערים בדרך כלל, אבל זה קרה בגלל טעויות שלנו במצבים נייחים. לא הגנו נכון והם הבקיעו שני שערים יפים. נצטרך לעבוד כדי לשפר את הבעיות בהגנה, כי העבודה שלנו ואנחנו מה שעושים מטרתה לשמור על דברים הטובים ולשפר את מה שלא מספיק טוב. אנחנו מכבי תל אביב, רוצים לנצח כל משחק ומוכרחים לשפר את מה שצריך".

עוד על המשחק נגד מכבי חיפה: "אל תשכחו שהמשחק הזה יכול היה להסתיים במחצית הראשונה, יכולנו גם להוביל 0:4 או 0:5 אם לא היינו מחמיצים. יצרנו יותר מצבים, אבל זה הכדורגל וזו הסיבה שצריך להיות מרוכזים ולדעת להכריע משחקים עם כדורים ברשת, כי לפעמים אתה לא יכול לייצר חמישה או שישה מצבים כמו במשחק האחרון ואז אתה נשאר עם נקודה או מפסיד".




ולדימיר איביץ' (מאור אלקסלסי)

השיפור בחלק ההתקפי: "כמובן שהיו ששחקנים שחסרו לנו והיו יכולים להוסיף לנו איכויות, אבל גם במשחקים לפני כן שהסתיימו אולי ב-0:0 או ב-0:1 הגענו להמון מצבים. גם הקבוצות הכי טובות מחמיצות מצבים, אבל הבעיה היא שלא יוצרים".


לקראת בית"ר ירושלים:
"יהיה משחק קשה נגד קבוצה טובה מאוד, שונה לחלוטין מהעונה שעברה עם שחקנים טובים ומאמן מצוין ששיפר אותם. ניצחנו אותם פעם אחת והפסדנו להם בגמר גביע הטוטו, הפעם אני מצפה משחק קשה יותר. יש להם שחקנים מאוד איכותיים, שילוב בין מנוסים וצעירים וזה בטוח שיהיה לנו מאוד קשה".

הרוטציה שפחתה לאחרונה: "אתם אף פעם לא יכולים לדעת מי יפתח בהרכב מחר. לפעמים אני מקבל החלטות ברגע האחרון, השחקנים צריכים לעבוד קשה ולהיות מקצועיים כדי לשמור על מקומם בהרכב. כולם בשבילי הם אותו דבר, כולם שווים וצריכים להוכיח לי ולהראות לי שהם צריכים לשחק, אבל כל המאמנים בעולם טועים – גם אני. אני מנסה לא לעשות את הטעויות וכל השחקנים שלי עובדים קשה, יש לנו המון משחקים לפנינו עד סיום העונה ואני צריך את כולם כדי שיעבדו, ישתפרו ויתנו את הכל בכל משחק".

הדיווחים על יונתן כהן וז'איר אמאדור: "אני לא יודע כלום. אני לא קורא את הידיעות בתקשורת וגם אם מישהו ביקש ממני לעזוב, נראה לכם שאספר את זה? אנחנו נשמור את הדברים לעצמנו".


יונתן כהן. איביץ' לא יודע דבר על התעניינות בכוכביו (מאור אלקסלסי)

הראשון לדבר היה אייל גולסה שסיפר על התכווצות השרירים במשחק בחיפה והשערים שספגה הקבוצה בשני: "הכל טוב, אני בסדר. אנחנו יודעים מה אנחנו צריכים לתקן, עובדים על זה ובטוח שנעשה את זה. היינו קרובים לסיים את המשחק גם בדקה ה-30 (כמו שהיינו קרובים להפסיד בדקה ה-90, ר.ב) ואנחנו נתקן את מה שאנחנו צריכים".

ה-0:4 על בית"ר בטדי בסיבוב שעבר: "זו קבוצה שנמצאת בתקופה מצוינת ואנחנו יודעים שיהיה לנו משחק מאוד קשה. גם מחר יהיה משחק שהקהל יאהב לראות ואני מקווה שעשה את זה לטובתנו. הצוות שלנו הכין אותנו לשחקני המפתח שלהם וזה לא סוד שיש להם שחקנים מצוינים. נבוא לעשות את העבודה".


ההרכב שלא משתנה במשחקים האחרונים:
"יותר קל עם הרכב שרץ כבר תקופה כי אתה משחק על עיוור, אבל כל שחקן בסגל של מכבי יכול להיכנס להרכב – את זה כולם יודעים וההרכב יכול להשתנות ברגע".


גולסה חוגג בחיפה. "קל יותר על עיוור" (דני מרון)

אחוזי ההצלחה שלהם בסמי עופר: "האווירה שם מדהימה, אני חושב שזה אצטדיון שכיף לשחק בו. הוא גם מאוד דומה לבלומפילד, אבל כמובן שהיינו מעדיפים לשחק בבית. לא משנה לנו איפה אנחנו משחקים, נבוא באנרגיה חיובית ובאותה גישה כמו למשחק נגד מכבי חיפה. בעזרת השם יהיה בסדר".


חזרה אפשרית לנבחרת ישראל:
"כל שחקן רוצה להיות בסגל הנבחרת, זה לא סוד, אבל אני באמת לא חושב על זה, אלא על להשתפר מאימון לאימון ולעזור לקבוצה. אם יקראו לי לנבחרת זה יהיה בונוס, ואם לא אז הכל בסדר".

התקופה הקשה שעבר כפצוע: "זה אולי נראה קל, אבל התחלתי ימים בבוקר וחזרתי בערב, עבדתי קשה ואני מאוד שמח שזה מאחורי ושזה נראה טוב. אני רק רוצה להמשיך".

הארכת חוזה במכבי ת"א: "ברור שאני רוצה להמשיך פה וגם אמרתי את זה. עוד מעט בעזרת השם".


אייל גולסה. יאריך את חוזהו בקרוב (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי