בן רייכרט חתם בהפועל כפר סבא: "מודה על ההזדמנות שניתנה לי"

בן רייכרט
בן רייכרט | הפועל כפר סבא, רשמי

רגע לפני קרב התחתית הקריטי מול נס ציונה, הירוקים הכריזו על צירופו של קשר רמת השרון עד תום העונה. "התחושה לחזור לליגת העל מצוינת, אעבוד קשה בכדי לעזור לקבוצה לעמוד במטרה", אמר השחקן

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

רגע לפני אחד המשחקים החשובים שלה העונה הערב מול סקציה נס ציונה (ראשון ב-19:00), הפועל כפר סבא הודיעה בשעות הצהריים על צירוף שחקן רכש שלישי בחלון ההעברות הנוכחי: מדובר בבן רייכרט, קשר עירוני רמה"ש בחצי העונה האחרונה, שחתם על חוזה עד תום העונה.

רייכרט הנרגש אמר לאחר החתימה: "אני מודה על ההזדמנות שניתנה לי בהפועל כפר סבא. אעבוד קשה בכדי לעזור לקבוצה לעמוד במטרה. התחושה לחזור לליגת העל מצוינת, וכייף גדול לעשות את זה במקום כמו הפועל כפר סבא, מועדון עם עבר מרשים".

רייכרט בן ה-25, ששיחק בין היתר בהפועל ובמכבי תל אביב, הצטרף לחלוץ האוגנדי קיזיטו שהגיע מיאשי הרומנית ולשגיא דרור שהצטרף מהפועל חדרה. שעות לפני תחילת המשחק, עדיין קיים סיכוי שהקשר ייכלל בסגל, אולם נכון לרגע זה הוא עדיין לא עבר בבקרה התקציבית.

במקביל, כפי שפורסם בספורט1, בכפר סבא מנסים לצרף גם את חלוץ מ.ס אשדוד, שובל גוזלן, אך נכון לרגע זה קבוצתו הנוכחית מסרבת לשחררו. 


שב לליגת העל. בן רייכרט (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי