לאחר שער הניצחון: בנג'מין קוקו עשוי להישאר בכפר סבא

בנג׳מין קוקו
בנג'מין קוקו | מאור אלקסלסי

במועדון הודו: אם לא נמצא זר שובר שוויון, החלוץ ימשיך. בקבוצה ינסו לדלל את הסגל. במקביל להתעניינות מב"ש: טראורה זוכה לגישושים מצרפת, כפ"ס צפויה לדרוש מיליון יורו אם ישוחרר. סולומון: "מאמין שנישאר"

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

אנחת רווחה גדולה בהפועל כפר סבא לאחר הניצחון אמש (ראשון) 0:1 על סקציה נס ציונה, במה שהעלה את הקבוצה אל מעל הקו האדום וקטע רצף של שלושה הפסדים רצופים. "קיבלנו קצת אוויר ועברנו את אחד המשחקים החשובים שלנו העונה" אמרו במועדון. "עלינו מעל הקו האדום, אבל צריך להתאושש מהר כי ביום שני מחכה לנו עוד מלחמת עולם מול בני יהודה".

בכפ"ס שמחו מהעובדה שהחלוץ בנג'מין קוקו שבר את הבצורת וכבש את שער הליגה הראשון שלו העונה ואם עד לפני כמה ימים דובר על שחרורו, כעת בכפ"ס מודים שהם שוברים את הראש בנוגע להשארתו. "כרגע נראה, שאם לא יבוא שחקן שהוא ממש שובר שוויון, קוקו יישאר פה עד סוף העונה".

לאחר צירופם של שגיא דרור, בן רייכרט וקיזיטו, בקבוצה מהשרון עשויים לסיים את מלאכת החיזוק לחודש ינואר, לפחות בשלב זה, כשהמטרה המידית היא לדלל את הסגל העמוס שעומד על 30 שחקנים וזאת גם כדי לפנות מעט מתקציב הקבוצה.


צפוי להישאר. בנג'מין קוקו (דני מרון)

מי שעוד רשם משחק מצוין הוא הקשר בובקר טראורה, שבישל את שער הניצחון לקוקו. כפי שפרסמנו, הקשר זוכה להתעניינות מהפועל ב"ש, אך במקביל סוכניו בודקים עבורו מספר אופציות בליגה הצרפתית, כשהסנגלי בן ה-21 מעדיף למצות קודם כל את האופציה האירופית, אם וכאשר. בכל אופן, ההערכות הן שהקבוצה מהשרון, בשורותיה הוא חתום, תדרוש לא פחות ממיליון יורו עבור שחרורו, כשבחוזהו הנוכחי, לא מוכנס סעיף שחרור.
.

"חיכינו הרבה זמן לניצחון הזה. אנחנו שמחים שזה הגיע סוף סוף. אלו שלוש נקודות חשובות בקרב תחתית חשוב מול יריבה ישירה" הודה בסיום המגן השמאלי אביב סולומון. "ראו באימונים כל השבוע, שאופיר חיים הכין אותו הכי טוב שאפשר. באנו דרוכים מהדקה הראשונה וידענו שזו מלחמת עולם. אמנם אלו רק שלוש נקודות, אבל שלוש נקודות קריטיות. אני גאה בחברים שלי ובכולם".


בובקר טראורה מבוקש בצרפת. אביב סולומון בטוח שכפ"ס תישאר בליגה (דני מרון)

על הירידה ביכולת במחצית השנייה: "קשה לי להסביר משהו נקודתי, אבל לפעמים יש ירידה ביכולת. אני שמח שהתעשתנו ועמדנו כמו גברים עד הדקה האחרונה".

על היכולת האישית: "אני מרגיש מצוין והמאמן נותן לי גב. אני מקווה שזה יתורגם לעוד נקודות. אם אני מאמין שנישאר בליגה? חד משמעית".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי