מכבי ת"א רוצה לקדם את צירופו של גאנם, אמאדור לא ישוחרר

קייס גאנם
קייס גאנם | אריאל שלום

החלוץ מסתמן כרכש הישראלי היחיד של האלופה בחורף. לפי המתווה, חוזז יעבור לרעננה כשהצהובים יוסיפו סכום כסף בנוסף. הבלם יישאר עד לסיום העונה על אף ההתעניינות מצד סראגוסה. במקביל: איביץ' רוצה לדלל את הסגל

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

במכבי תל אביב נערכים לקראת שינויים בסגל השחקנים, כאשר המטרה העיקרית היא לקצר את הסגל הארוך העומד לרשותו של המאמן ולדימיר איביץ'. לאחר ההדחה מגביע המדינה על ידי הפועל אום אל פאחם, ויחד עם העובדה כי הקבוצה משחקת רק במסגרת הליגה, החליט המאמן לקצר באופן משמעותי את הרוטציה וכך דעך מעמדם של מספר שחקנים. מדובר בין היתר באלירן עטר שמתאושש מפציעה, ניק בלקמן שנמחק לגמרי, מאור קנדיל, מתן חוזז שמבוקש אצל מספר קבוצות וכן רוסלן ברסקי. ארון שוינפלד שמתנדנד לאחרונה בין הספסל ליציע, ישוחרר אם תגיע הצעה ראויה.

במקביל לשאיפה לדלל את הסגל, ינסו במועדון לקדם את עסקת צירופו של קייס גאנם, חלוץ הפועל רעננה, שנכון לעכשיו מסומן כרכש הישראלי היחיד לחלון ההעברות הנוכחי. בימים האחרונים נערכו שיחות לא רשמיות בין המועדונים וייתכן שעוד השבוע תיערך פגישה רשמית. לפי המתווה המתוכנן, גאנם יעשה דרכו לקריית שלום תמורת שחקנים ממכבי כדוגמת מתן חוזז, והאלופה תעביר בנוסף לכך גם סכום כספי לקבוצה של אשר אלון. בתחילת החודש פרסמנו כי בעלי הקבוצה לא יעמדו בדרכו של החלוץ אם תגיע הצעה ראויה.

בנוגע לבלם הפורטוגלי ז'איר אמאדור, התקבלה החלטה עקרונית במועדון שלא לשחררו בשלב הזה, למרות שסראגוסה הספרדית מעוניינת מאוד בשירותיו ובמקביל אשתו של הבלם, לא רוצה להישאר בישראל. לאמאדור יש חוזה עד סיום העונה הבאה, ונראה שרק בקיץ ידונו שני הצדדים בהמשך הרומן ביניהם.



ז'איר אמאדור. לא ישוחרר בשלב זה (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי