פרסום ראשון: ב"ש פנתה רשמית לכפ"ס בנוגע לבובקר טראורה

בובאקר טראורה
בובאקר טראורה | מאור אלקסלסי

לספורט1 נודע שהקבוצה מבירת הנגב הגישה הצעה על סך כחצי מיליון יורו עבור שחקן ההתקפה הסנגלי, אך בשורות העולה החדשה דרשו סכום כפול. גם מכבי נתניה גיששה לגביו

(גודל טקסט)

לאחר הניצחון החשוב מול סקציה נס ציונה, שהוריד מעט ממפלס הלחץ במועדון והעלה את הקבוצה אל מעל הקו האדום, הפועל כפר סבא החלה בהכנות לקראת משחק הבית מול בני יהודה באצטדיון המושבה במסגרת המחזור ה-19 בליגת העל (שני ב-19:00)

מי שממשיך למשוך עניין הוא שחקן ההתקפה הסנגלי, בובקר טראורה, שזוכה להתעניינות מהפועל ב"ש – כפי שפורסם במהלך החודש שעבר כאן באתר. לספורט1 נודע בימים האחרונים שמעבר להתעניינות מצד קבוצתו החדשה של יוסי אבוקסיס, נעשתה כבר פנייה רשמית.

בב"ש היו מוכנים לשלם סכום המוערך בקצת פחות מחצי מיליון יורו, אך כפ"ס דחתה את ההצעה ודרשה סכום כפול. נכון לרגע זה ב"ש עדיין לא שיפרה את הצעתה, אך בסביבת המו"מ מעריכים שעדיין לא נאמרה המילה האחרונה. אגב, גם מכבי נתניה גיששה בעניינו בשבועות האחרונים אך הנושא ירד מהפרק בשל עלותו הגבוהה.


בובקר טראורה. באר שבע הציעה כחצי מיליון יורו (אריאל שלום)

ומה בגזרת הרכש? לאחר צירופם של שגיא דרור, קיזיטו ובן רייכרט, בקבוצה השהו כרגע את האופציה של צירוף שחקן נוסף, כאשר אם לא יימצא זר "שובר שיוויון" בחוליית ההתקפה, בנג'מין קוקו, שכבש את שער הבכורה שלו העונה בליגה ביום ראשון האחרון, יישאר עד סוף העונה.

קיימת עדיין אופציה שאחד מבין מוטי מלכה או שובל גוזלן יצטרפו, אך הדבר תלוי בעיקר בקבוצות של השנים. במקביל, במועדון מהשרון רוצים לשחרר לא מעט שחקנים ביניהם לירוי צעירי, נירן רוטשטיין, בן מיזן וקווין רינשטיין, אולם עדיין לא נמצאה קבוצה שתקלוט אותם.

בקבוצה מתרכזים בימים האחרונים בהשגת טופס השחרור הבינלאומי של החלוץ האוגנזי קיזיטו כאשר מדובר בבירוקרטיה שכן החלוץ הושאל בעונה האחרונה ומדובר בטפסים שצריכים להיות מועברים בין כמה התאחדויות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי