אוהדים שלחו מסרים זועמים לקינדה. טב"ח ייעדר, איינבינדר נח

גדי קינדה
גדי קינדה | מאור אלקסלסי

הקהל כועס, אך קומץ קרא לו לבטל את הטיסה. למזלו של לוי: הבלם ייעדר אך ורדאסקה התאמן. תמיר עדי בכוננות לנתניה אם הקשר לא יוכל לשחק. רוטמן עשוי להחליף את פלומיין המושעה. מאמץ לשפר את מס' האוהדים בטדי

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים ממשיכה בהכנות לקראת המשחק נגד מכבי נתניה ביום שני, כשברקע עדיין מנשבת עסקת גדי קינדה. הקשר קיבל מאז סוף השבוע הודעות מאוהדי בית"ר ירושלים. בקבוצה, שם עודכנו בכך, היה מי שסיפר ש"קינדה קיבל כמה הודעות תמיכה, וגם המון הודעות לא נעימות". מקורב לשחקן סיפר כי חלק מהאוהדים זעמו על כך שלא שיחק נגד מכבי תל אביב בטענה לפציעה.

קומץ אוהדים ביקש שיבטל את הטיסה לארצות הברית ויישאר בקבוצה. "אוהדים מאשימים אותו שהוא מתחזה, שהוא בורח, אבל זו לא האמת", אמר אותו מקורב. אותם אוהדים טוענים כי את עסקת המכירה, שביצעה בכלל מ.ס אשדוד ולא בית"ר ירושלים, נוהלה על ידי סוכנו דודו דהאן וג'קי בן זקן ולכן השחקן שמע לעצתם. זו הסיבה, אגב, שבגללה החליט רוני לוי לא לשתף אותו במהלך הניצחון בגביע 1:3 נגד בני ריינה. "שיישב ביציע", אמר המאמן לאנשי בית"ר. "הוא הוא פצוע ולא יכול לשחק, שלא יהיה איתנו".

בית"ר קיימה אימון ערב לקראת המשחק. טל בן חיים ערך אימון חלקי, אבל אחרי שיחה עם הצוות מקצועי הוחלט שהוא לא יהיה בסגל. בל דן איינבינדר לא התאמן והוא בספק למשחק. גם שלומי אזולאי לא התאמן ובשלב זה הוא לא כשיר למשחק. אנתוני וארן אמור להמשיך לפתוח בחוד ואילו גרסיה מועמד לפתוח בכנף, כשלירן רוטמן או שלום אדרי (רוטמן זוכה לעדיפות כרגע) ישחק במקום פרדי פלומיין המורחק. אופיר קריאף מתורגל כרגע במקום איינבינדר, כשמוחמד לצדו. למזלו של לוי דיוגו ורדסקה חזר להתאמן והוא אמור לפתוח, כך שקריאף יכול לשחק בקישור. גם תמיר עדי מתורגל לסירוגין בשלישייה הזאת, אבל הוא יפתח רק אם יתברר מחר שאיינבינדר לא יכול לשחק. מקס גרצ'קין ושי קונסטנטין הם המגנים. אור זהבי יפתח בכל מקרה בחוליית ההגנה.


דן איינבינדר. בספק למשחק (מאור אלקסלסי)

ומה עם רכש? כפי שפורסם בספורט 1 עוד בחודש אוקטובר, חנן ממן הוא השם העיקרי שרוני לוי רוצה לינואר. השם עלה שוב בימים האחרונים כשלוי הבין שקינדה יעזוב. ללוי יש שמות נוספים בפנקס, אבל הוא מעדיף להמתין לממן ולמצות את המגעים עם שחקנים זרים שיוסי בניון מנסה למצות עם שחקנים זרים.

במועדון עושים מאמצים להביא את האוהדים לטדי. הקבוצה מחלקת כרטיסים ושיפרה את הגישה לאיצטדיון, אבל עדיין לא בטוח שהיא תצליח להביא אלפי אוהדים נוספים. "המשחק בשני הוא מבחן חשוב", אמרו במועדון. מחיר כרטיס ליציע המערבי והמזרחי יעמוד על 88 ששקל, או 77 שקל לחבר מועדון בית"ריסט, ליציע הצפוני והצפון מערבי המחיר יהיה 88 שקל, או 66, בהתאמה. כרטיס לשאר הסקטורים: 44 שקל.

חנן ממן. השם העיקרי אותו רוני לוי רוצה לינואר (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי