בק"ש כעסו על חוסר המלחמה של השחקנים, ג'יימס אדני מתנדנד

קובי רפואה
קובי רפואה | לירון מולדובן

במועדון העבירו מסר לשחקנים: "הם חשבו שנגמרו השינויים אך לא נהסס לבצע עוד". אכזבה מיכולתו של הקשר שעשוי לעזוב. גם רפואה ספג ביקורות על בחירת ההרכב. אחמד עאבד ייכלל בסגל במחזור הבא?

(גודל טקסט)

עירוני קריית שמונה רשמה משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון מה שקירב אותה מאוד לקו האדום. בקבוצה כעסו מאוד לאחר ההפסד 1:0 למ.ס אשדוד והרגישו כי חזרו לקרבות התחתית. במועדון זעמו לא רק על התוצאה הסופית אלא בעיקר על הגישה של השחקנים, במיוחד במחצית הראשונה, בה השוער גד עמוס מנע מאשדוד יתרון משמעותי.

"קבוצה שלא נלחמת לא יכולה להישאר בליגה", אמר גורם במועדון והוסיף: "יש פה שחקנים שחושבים שנגמרו השינויים, אבל כדאי להם לחשוב שוב. אם נצטרך אז יהיו שינויים נוספים". גם המאמן קובי רפואה ספג ביקורות בשל העובדה שנתן למגן עידן רטה לפתוח בהרכב על אף שהצטרף רק במהלך השבוע שעבר. במועדון לא הסכימו עם ה-11 אותם בחר המאמן. "יש שחקנים שמקבלים יותר מדי קרדיט ממנו", אמרו במועדון.

מעבר לכך ישנה אכזבה מג'יימס אדני. עד לפני חודש ימים הייתה כוונה להיפרד מהקשר במועד ההעברות הקרוב, אלא ששלושת הניצחונות הרצופים שהשיגו הקבוצה שינו מעט את ההחלטה. כעת בקבוצה הבהירו כי האו ייבחן במשחקים הקרובים ואופציית החלפתו עשויה לעמוד שוב על הפרק. החלוץ קיליאן שרידן לא נכלל בסגל לאחר שנפצע באימון המסכם וגם לגבי עתידו טרם התקבלה החלטה סופית במועדון.

בתחילת השבוע מקווים במועדון לסיים את רישומו של המגן הניו זילנדי, דילן דה יונג, שיקבל אזרחות יהודית ויוכל להירשם כישראלי בהתאחדות לכדורגל. מעבר לכך, בקבוצה מקווים שהחלוץ אחמד עאבד ייכנס יותר לכושר משחק וכבר במשחק הבא צפוי להיות בסגל של הקבוצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי