וולשמן שוחרר מהפועל חיפה, סילבסטר חולה ולכן חתימתו מתעכבת

יאקוב סילבסטר
יאקוב סילבסטר | לירון מולדובן

החלוץ הקנדי סיכם עם האדומים-שחורים של סיום דרכו במועדון, עשוי לחתום בקרוב בסכנין. תנאיו של הסלובקי סוכמו, אך עדיין לא ברור מתי יצטרף לאימונים. במועדון הרגיעו: "העברתו תושלם, היום או בראשון"

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

מכת הפציעות של הפועל חיפה בעת האחרונה מדרבנת עוד יותר את הצוות המקצועי כדי לחזק את הקבוצה ולמלא את הסגל, אך לצערם של ראשי המועדון ישנן לא מעט בעיות בדרך. אתמול (שלישי) החלוץ יאקוב סילבסטר סיכם את כל תנאיו במועדון עד תום העונה אך נכון לעכשיו החלוץ חולה ולא ברור מתי יוכל להצטרף לאימונים.

המחלה מעכבת את חתימתו של סילבסטר במועדון, כשבינתיים המועדון הודיע על שחרורו של החלוץ אמרי וולשמן הקנדי. בהודעה רשמית נכתב: "המועדון הגיע לסיכום עם וולשמן על שחרורו מהקבוצה, מאחלים לו הצלחה בהמשך הדרך". וולשמן צפוי להיפגש עם ראשי בני סכנין כבר מחר ועשוי לחתם בקבוצה מהליגה הלאומית.

"סילבסטר יהיה שחקן הפועל חיפה, היום או ביום ראשון", אמרו במועדון. עוד שחקן שנמצא בספק למשחק הוא נס זמיר שסובל מכאבים בגבו ולא שיחק נגד הפועל באר שבע ביום שני. רק מחר (חמישי) יוחלט האם ייכלל בסגל למשחק. מי שייעדר בוודאות הוא הקשר קווין טאפוקו שייעדר בשל כרטיסים צהובים.



וולשמן. סיים את דרכו בחיפה אחרי חצי עונה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי