גרופר וג'ראפי צפויים לפתוח בהרכב הפועל ת"א על חשבון דגני וינקו

יואב ג'ראפי, רז שלמה
יואב ג'ראפי, רז שלמה | אריאל שלום

המגן/קשר אמור לעלות בצד ימין של ההגנה מול כפ"ס (שבת החל מ-14:45, ספורט4), כשאבו עביד יוסט למרכז ההגנה במקום הקפטן הפצוע שעשוי לקבל מנוחה. השוער יעלה עם סד מיוחד

(גודל טקסט)

אחרי שהשלימה ניצחון רביעי רביעי ברציפות וטיפסה למקום החמישי בטבלה, הפועל תקווה להמשיך מחר (שבת החל מ-14:45, ישיר בספורט4) את המומנטום האדיר שלה במשחק חוץ באצטדיון המושבה נגד הפועל כפר סבא והאקס אופיר חיים. בסיבוב הראשון, כזכור, האדומים ניצחו את הירוקים בצורה דרמטית הודות לשער מאוחר של עומר דמארי.

המאמן ניר קלינגר דרש השבוע משחקניו לא להוריד את הרגל מהדוושה ולשמור על רמת דריכות ומחויבות גבוהה. מבחינה מקצועית, מסתמן שיואב ג'ראפי, שסובל מפציעה בידו, יעלה לשחק עם סד מיוחד לקיבוע ויעמוד בין הקורות על חשבון אריק ינקו שנפצע במהלך הניצחון על רעננה וצפוי להיעדר מהמגרשים כשלושה שבועות. על הספסל ימתין שוער קבוצת הנוער עידו שרון.

מי שצפוי לקבל מנוחה הוא אוראל דגני, שסובל מכאבים ברגלו ובהפועל תל אביב לא מתכוונים להחמיר את המצב, כאשר ההחלטה הסופית לגבי הבלם תתקבל רק סמוך לשריקת הפתיחה. בהנחה שהקפטן לא ייכלל בסגל, איאד אבו עביד יוסט לעמדת הבלם ובצד ימין יפתח דני גרופר, כאשר גם עידן כהן שאינו מרבה לשחק לאחרונה נמצא בתמונת ההרכב.


ההחלטה הסופית תתקבל מחר. אוראל דגני (אריאל שלום)

על הספסל צפוי להמתין חלוץ הרכש מייקל אולהה לצד מאוז בוזגלו ועומר דמארי, כשאת החלק הקדמי ימשיכו להרכיב פליפיה רודריס, מוטי ברצשקי ועומרי אלטמן ואילו בחוליית הקישור יוצבו שי איזן, עמנואל בואטנג וסטפן ספירובסקי. בהפועל תל אביב מאמינים כי יותר מ-3,000 אדומים נלהבים ילוו את הקבוצה.

הרכב משוער: יואב ג'ראפי, דני גרופר( עידן כהן), רז שלמה, איאד אבו עביד, מרווין פירסמן, שי איזן, עמנואל בואטנג, סטפן ספירובסקי, פליפה רודריגס, מוטי ברשצקי, עומרי אלטמן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי