בוזגלו: "זה כאילו לקוח מסרט", קלינגר: "מסתכל רחוק ורואה את הפועל חיפה"

מאור בוזגלו
מאור בוזגלו | אודי ציטיאט

הקשר חגג שער ניצחון וקאמבק מרגש, בהפועל עדיין לא מצהירים על פלייאוף עליון: "לא יכול להגדיר את התקופה הזו במילים. נישאר עם רגליים על הקרקע, הצוות המקצועי עושה עבודה מדהימה". גזל: "לא אדבר על השיפוט"

(גודל טקסט)

המחזור ה-19 בליגת העל נפתח עם משחק נהדר בין הפועל תל אביב להפועל כפר סבא כשהאדומים ניצחו 1:2 בדרך לניצחון ליגה חמישי ברציפות, רחוקה שלוש נקודות בלבד מהפועל באר שבע הרביעית בטבלה. זה היה היום הגדול של מאור בוזגלו שכבש את שער הניצחון. מצד שני, הקבוצה מהשרון צמודה בתחתית והתאכזבה מאוד משני הכרטיסים האדומים לגרשון קופי ונועם גמון, וגם המאמן אופיר חיים הורחק.

 
ניר קלינגר: "לא קל לשחק נגד תשעה שחקנים, בעיקר פסיכולוגית, אנחנו יודעים ש-1:1 והקבוצה היריבה תסתגר עם שמונה שחקנים. קשה מאוד לפרוץ את זה גם אם יש שחקני נוער ממול. זה מלחיץ ומעצבן אבל ניסינו להרגיע את השחקנים ושישחקו בסבלנות. אני לא אוהב את הסיטואציות האלה בכלל אבל שלוש הנקודות זה מה שהכי חשוב. לדעתי גם אחרי שספגנו שער מוקדם – לא נבהלנו וחזרנו מהר למשחק, שלטנו בכדור. אלה משחקים שצריך לנצח בכוח, קבוצה רצינית שרוצה לרוץ קדימה".
 
 
על חמשת הניצחונות הרצופים והמטרות: "האמת שאני מסתכל רחוק-רחוק ואני רואה את הפועל חיפה ביום שבת ולא מעבר לזה. לא תקבלו ממני הצהרה פה. עוד מדרגה, עוד צעד עם יד על הדופק, עם אנשים שמחוברים לקרקע. אנחנו מאוד-מאוד זהירים ויודעים מה אנחנו עושים. אנחנו נשמח היום ומחר אבל זהו,  נתחיל להתכונן בשבת".

ניר קלינגר מאושר (אודי ציטיאט)

 

שפת הגוף שלו והשמחה בהפועל: "מה שגורם לקבוצה להיראות טוב – השחקנים והיכולת שלהם. אני אמרתי לעוזר שלי דן רומן כשהסתכלנו על הקיר האדום הזה, איך שחקן שרואה כזה קהל לא עולה בטירוף למשחק. זה מה שהשחקנים עושים גם כשלפעמים לא הולך, כולם נותנים את הנשמה והלב. אנחנו צריכים לכוון ולנווט ולעבוד על הגנה והתקפה אבל בסוף אלה השחקנים והקרדיט כולו שלהם".
 
 
האם האמין שתוך חודשיים-שלושה הקבוצה תהיה עם רגל בפלייאוף העליון: "אם לא הייתי מאמין אז לא הייתי מגיע. באתי למועדון גדול כי זו הייתה הזדמנות בשבילי לחזור ולהמשיך לאמן קבוצות גדולות כי זה מה שאני רגיל. נכון שההתחלה הייתה קשה ולא מבטיחה אבל כשפיענחתי את האישיות ראיתי שיש עם מי לעבוד, אלה אחלה חבר'ה, יש תחרות גדולה על מקום בהרכב".
 
 
על מאור בוזגלו: "אמרתי לגביו שהוא כוח משמעותי, לאט-לאט, גם הוא יודע, לא נשתגע וכשקבוצה רצה הרבה יותר קל להשתלב. הוא שחקן חכם מאוד וראינו את זה היום, הגיע לו לכבוש".

קלינגר. "הקרדיט לשחקנים" (אודי ציטיאט)

 

מייד לאחר מכן הגיע גם כובש שער הניצחון לעמדת הראיונות. בוזגלו אמר על הקאמבק: "אני חושב שלקחו את זה מתסריט מסוים. כיף גדול לחזור למגרש אחרי תקופה שאני לא יכול להגדיר אותה במילים. גם לראות את הקבוצה מבחוץ ולהיות אאוטסיידר כזה ולא לעשות את מה שאתה הכי אוהב, לדעת כשאתה לא יכול להשפיע. כיף גדול לעזור לקבוצה לנצח, אין מאושר ממני. נדע לשמוח ולאחר מכן נרד לקרקע".
 
 
התקופה בחוץ: "כשאתה נמצא בתוך הלופ הזה, היינו בשפל מאוד גדול, בתחתית של התחתית והגדולה באמת היא לא לאבד את האופטימיות והאמונה. אם תשאל את השחקנים מה אני אמרתי, תמיד האמנתי שאפשר לסיים כמו שצריך ומה שזוכרים זה את הסוף. לא מסתכלים על תוצאה כזו או אחרת. כשאתה בחוץ אתה לומד הרבה מאוד דברים. למדתי את הקבוצה, את הארגון. היום אנחנו בקבוצה מסודרת והיכולת שלך טובה יותר".
 
 
פלייאוף עליון: "אני בעד לחלום ובעד להאמין ובלי זה לא נתקדם לכלום אך מצד שני צריך לעבוד קשה ולהישאר עם רגליים על הקרקע. אנחנו נקשיב לצוות המקצועי, הם עושים עבודה מדהימה".

בוזגלו ואבו עביד. קאמבק מרגש לקשר (אודי ציטיאט)

אופיר חיים מאמן הפועל כפר סבא שהורחק אף הוא, סרב להתראיין ועוזרו רביד גזל אמר לאחר המשחק: "קשה לחזור מהרחקה של שני שחקנים ולהתמודד עם זה. גאה בשחקנים שנתנו הכל, היה חסר לנו טיפה מזל כדי להוציא נקודה, נצטרך לחפש את הנקודות במקום אחר. נעודד את השחקנים מחר באימון ונתחיל להתכונן למכבי חיפה"

 
על פתיחת המשחק והאם קיימת בעייה מנטאלית בקבוצה: "התחלנו מעולה והובלנו, ספגנו גול מטעות שלנו, לאחר מכן קרה מה שקרה עם ההרחקות. הפנים למשחק הבא. לא תשמעו מאיתנו מילה על השופט. אין שום בעייה מנטאלית, הוכחנו השנה שאנחנו יכולים לשחק נגד כל יריבה. אני מקווה שבמשחק הבא ניקח את הנקודות".

אופיר חיים כועס (אודי ציטיאט)
 

 
על חיזוק אפשרי: "זה לא סוד שאנחנו מחפשים חלוץ אבל נצא למלחמה כרגע עם מי שנמצא פה איתנו. אני באמת מאמין שאפשר לצאת עם משהו".
 


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי