קלינגר וסיני זכו למחמאות, בהפועל ת"א שמחו: "המועדון חוזר לאזור חמש הגדולות"

שחקני הפועל תל אביב
שחקני הפועל תל אביב | אודי ציטיאט

האדומים בטירוף לאחר ניצחון ליגה 5 ברציפות והחיבור החדש עם הקהל: "השינוי שהשניים עשו הוא חסר תקדים". יימשך הניסיון לצרף קשר, בוזגלו הודה: "לא רציתי להגיע לאימונים"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)
הפועל תל אביב של ניר קלינגר ומשה סיני ממשיכה לדהור קדימה ואינה מורידה רגל מהדוושה, כאשר רשמה אתמול (שבת) ניצחון חמישי ברציפות במסגרת הליגה (ושישי ברציפות בכל המסגרות) וגברה 1:2 על הפועל כפר סבא. ניר קלינגר אינו יוצא בהצהרות ומכוון בקול רם אך ורק למשחק הקרוב באצטדיון בלומפילד נגד הפועל חיפה ביום שבת.

האדומים עוברים ימים של התעלות וחיבור מחדש מול האוהדים, אשר רק לפני חודשיים קראו לעבר השחקנים להוריד את החולצות. גורם במועדון סיפר: "כבר שנים לא ראינו כמות של 6,500 אוהדים מגיעים למשחק חוץ ומעודדים בטירוף, ועוד נגד הפועל כפ"ס. השינוי שעשו ניר קלינגר ומשה סיני במתחם חודורוב הוא חסר תקדים וזה מחזיר את המועדון למקום בו הוא אמור להיות – מועדון חמש הגדולות של הכדורגל הישראלי".

השחקן שהפך להיות מחובר ואהוד ביותר על האוהדים הוא הקשר הצפון מקדוני סטפן ספירובסקי, שכל נגיעה שלו בכדור יוצרת רחש והתרגשות אצל האוהדים. בקבוצה מנסים לצרף שחקן ישראלי ובדיקות רבות נעשות כדי לאתר רכש שיכול להשתחרר בחלון ההעברות מקבוצתו הנוכחית. בסיום ערב המשחקים אתמול אמרו שחקנים: "אנחנו רחוקים רק ארבע נקודות מהפועל באר שבע, אין סרט כזה למה שקורה כאן בתקופה האחרונה".


ניר קלינגר (אודי ציטיאט)

את שער הניצחון כבש מאור בוזגלו, בהופעתו הראשונה לאחר שהתאושש ממחלת הנשיקה. השחקן סיפר בסיום הניצחון: "עברתי תקופה לא פשוטה של חודשיים וחצי. המחלה הותירה אותי בבית ואסור היה לי לצאת ממנו. זה לא לעשות את הדבר שאתה אוהב ושאין לך השפעה על כלום, מוראלית וחברתית. אתה כלוא בתוך הגוף שלך. לא רציתי להגיע לאימונים ולמשחקים ולא להיות קרוב לילדים. אתה לא יודע מהיכן לשאוב אנרגיות, אתה נמצא בסוג של לופ ולא יודע איך להתמודד. אתה לומד על הגוף שלך ואתה לומד להכיר את חוזק הגוף שלך".
 

 
על מאמנו, ניר קלינגר: "הרגשתי את ניר קלינגר ואני מכיר אותו מהעונה שעברה כשאימן אותי בבית"ר ירושלים. ניר לא עושה הנחות לאף אחד כשחקן וכמאמן ורואים זאת במגרש. כיף לחזור לשחק וצריך לשמור על זה וליצור כוח הרתעה להפועל תל אביב. זה יעשה טוב לכולם".

קלינגר עצמו אמר: "מאור בוזגלו חזר לשחק והוא היה צריך לעשות זאת עוד קודם וזה לא הסתדר. אמרתי לו שהיום זה היום שלו ואני שמח שזה הסתדר ולא היה בלאגן של חילופים. לא אדבר על הפלייאוף העליון. אנחנו רוצים להיות שם ואולי נצהיר על דברים אחרים. אסור להוריד רגל מהגז. אתמול יואב ג'ראפי עלה עם זריקה ובמצב נורמלי ג'ראפי לא היה עולה, מה שמראה ששחקנים מחזירים למועדון".

מאור בוזגלו חוגג (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי