המסר מעטר: חוזה לעונה וחצי. לוי: "מקבל את השריקות, לא קללות מאחורי הספסל"

אלירן עטר
אלירן עטר | דני מרון

בית"ר לא מוכנה לשלם את שכרו במכבי, יוחתם רק אם יתגמש. השחקנים על הבוז: "למה מצפים שנגיע עם הבסיס של שנה שעברה?". המאמן טוען: "גם אני מצפה ליותר, אבל זה חוסר כבוד בסיסי". התרגשות מהקאמבק של ורד

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

שחקני בית"ר ירושלים נוהגים לחגוג ניצחונות בחדר ההלבשה שלהם, אבל אתמול, אחרי ה-0:1 על סקציה נס ציונה, החגיגות כלל לא החלו כשחלקם הוציא את הטלפונים מהלוקר והתעדכן על מותו של הכדורסלן קובי בריאנט, שהלך לעולמו כתוצאה מתאונת מסוק. "סיימנו את המשחק ובדרך לחדר ההלבשה הבנו שמשהו קרה. חלק לא האמין לדיווחים. עד עכשיו אני בהלם", אמר אתמול שחקן בקבוצה.

בצד המקצועי, בבית"ר לא אהבו את שריקות הבוז של הקומץ כלפי השחקנים. "רוב השלד המרכזי היה כאן בעונה שעברה ולא הגענו לכלום. אז לאן הם מצפים שנגיע עם אותו בסיס, בלי גדי קינדה ומיכאל אוחנה וכעידן ורד רק חזר?", אמר שחקן בקבוצה.

בדיוק בעניין הזה החלו שיחות בין הצוות המקצועי למשה חוגג. הבעלים שהכניס כשבעה מיליון דולר מעסקיו הפרטיים מבין שלא יהיה קל להביא את חנן ממן. "יוסי בניון מנהל בימים אלה מגעים עם שחקן מאירופה, אבל לא כולם מוכנים להגיע לישראל", הסבירו בבית"ר.

בנוגע לאלירן עטר, מתברר כי חלוץ מכבי תל אביב רוצה חוזה לעונה וחצי בסכומים אותם הוא מרוויח במכבי תל אביב. בבית"ר הבהירו כי יסכימו לתת לו חוזה לחצי עונה בלבד בסכןמים נמוכים יותר. "חוגג לא ישלם סכומים כאלה לשנה וחצי ועטר צריך להבין את זה", אמרו אתמול במועדון.

רוני לוי. כעס על היחס של הקהל (דני מרון)

רוני לוי אמר: "גם אני לא הייתי מרוצה מאיכות המשחק ומבין אם הקהל מאוכזב ומצפה לראות רמת משחק טובה יותר, גם אני מצפה ליותר. את שריקות הבוז אפשר לקבל, אבל יחד עם זאת אני לא יכול לקבל מספר אוהדים שיושבים מאחורי הספסל של הקבוצה ומנבלים את הפה בקללות קשות. מדובר פה בחוסר כבוד בסיסי, תרבות שלא קשורה באדם כזה או אחר העומד על הקווים. אני כאן כדי לעשות הכל בשביל הפרויקט הענק שנבנה כאן בבית"ר ומאמין שהדברים גם ימשיכו לכיוון הנכון. הקבוצה והשחקנים צריכים מאד את הקהל להשיג את המטרות שלנו יחד, זה הכח שלנו כמועדון וכקבוצה".

עוד הוסיף המאמן: "יוסי, הצוות ואני עובדים מהבוקר עד הערב כדי שיהיה טוב לקבוצה ומאמינים שכך יהיה. ניצחנו משחק חשוב מאוד שלקח אותנו עוד צעד קדימה בדרך למטרות שלנו. יש משחקים שקבוצה ווינרית צריכה לדעת לנצח ולקחת את כל שלוש הנקודות גם אם חסרים שחקני מפתח וגם אם זה במשחק פחות טוב ופחות נעים לעין".

התרגשות מסוימת נרשמה בסיום בעקבות חזרתו של עידן ורד למגרשים. "אלה היו תשעה חודשים של חבלי לידה", אמרו בבית"ר עוד לפני המשחק. אתמול, הקהל צעק בשמו של ורד עד שנכנס למגרש. "חשוב שלקחנו שלוש נקודות, אבל יותר חשוב שעידן ורד חזר", אמר דן איינבינדר בסיום. "כל התקופה הזאת הוא ליווה אותנו בחדר ההלבשה, עזר לשחקנים הצעירים כי הוא מלא בתשוקה וברעב. הוא לוקח מנהיגות על המגרש. כל פעם שיהיה על המגרש, הוא יהיה הקפטן".

השחקן עצמו העלה פוסט מרגש לאינסטגרם: "עשרות זריקות..ניתוח.. זיהום.. תסכול..ייאוש..חרדות..עבודה מתישה ובלי נגמרת…והידיעה שעם הכדור ברגליים על המגרש הכל שקט ורגוע הכל שווה את הרגע הזה שאני שוב איתכם במקום שאני אוהב עם האנשים שאני אוהב תודה על הכל!"  #כמהטובהשם #ערבמרגשבמיוחד 

עידן ורד. בבית"ר התגעגעו (דני מרון)

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי