ירדן שועה לא הופיע לאימון, במכבי חיפה תקפו: "חצה את הגבול"

ירדן שועה
ירדן שועה | אריאל שלום

זעם בכרמל על ההתעסקות בהתנהגות של החלוץ המתוסכל, שבחר לא להגיע לכפר גלים. בסביבתו של השחקן הגיבו: "שני שערים לא מספיקים אפילו לחימום?". שי בן דוד עבר לאיטליה, קוזמינסקי חתם

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה אמנם חגגה אתמול (שני) החוץ היקר על בני יהודה שהוריד את הפער בפסגה שוב לארבע נקודות לפני המשחק של מכבי תל אביב נגד הפועל באר שבע בטרנר, אבל שוב ההתעסקות בחיפה היא סביב ההתנהלות של ירדן שועה, שהשתולל לאחר סיום המשחק ולא הופיע הבוקר לאימון הקבוצה בכפר גלים. החלוץ זעם לאחר שלא שותף וזרק את חולצתו ופחית שתייה על הקיר. מעבר לכך שועה התעמת עם מספר אנשי מועדון ביניהם עוזר המאמן פול גרובס.

לאור אי הגעתו של שועה למתחם האימונים הבוקר, במועדון ייערכו בירור עם נציגיו של השחקן ואחרי התייעצות עם כל הגורמים כולל הנשיא יעקב שחר, הם צפויים לקבל בקרוב החלטה כיצד לפעול. בחיפה זעמו על מתקפת הזעם הנוספת של החלוץ ואמרו: "ההתנהלות שלו חצתה את הגבול. שחקן שרוצה להיות במועדון גדול כמו מכבי חיפה צריך להתמודד גם במצבים שהוא יושב על הספסל ולכבד את החברים שלו שהביאו עוד שלוש נקודות".

בסביבתו של שועה גם כן הביעו אי שביעות רצון: "שועה התנהל בצורה בלתי רגילה בשבועות האחרונים ואף היה גורם מרכזי בעלייה לשלב הבא בגביע כאשר כבש שער וגם בשבת מול נס ציונה כבש שער נוסף. אז מה שני שערים לא מספיקים אפילו לעלות לחימום?".


"ההתנהלות שלו חצתה את הגבול". במכבי חיפה זועמים על ירדן שועה (אריאל שלום)

השחקן עצמו אגב הבהיר אתמול כי אינו מתכוון יותר להגיע לאימוני הקבוצה. בכל מקרה בחיפה מבהירים כי עתידו של שועה נמצא רק בידיהם של יעקב שחר ובנו אור שחר, שכבר ערכו שיחה משותפת עם החלות ונציגיו כדי להגיע להבנות ואף הבהיר כי אין כוונה לשחררו. כפי שפורסם כאן, לאחרונה בית"ר ירושלים פנתה לגבי השחקן וקיבלה תשובה שלילית.

בכל מקרה הערכה כי השחקן עצמו יחטוף עונש על התנהלותו ובעיקר על העימות עם עוזר המאמן. יש לציין כי במועדון סיפרו כי אחת הסיבות לאי שיתופו של שועה הייתה בגלל אימונים שהחסיר בעקבות פציעה.


יעקב שחר לא מוכן למכור את ירדן שועה לבית"ר ירושלים (אריאל שלום)

מבחינה מקצועית במועדון מודעים לכך שהניצחון על בני יהודה לא ייזכר כאחד המשחקים הטובים שלהם העונה בעיקר כי דווקא השוער ג'וש כהן נבחר לשחק המצטיין. מי ששוב קיבל ביקורת היה הבלם האוסטרלי טרנט סיינסבורי, שבפעם נוספת ביצע פעולה שגויה שכמעט גרמה לשער של בני יהודה.

בנוסף, בחיפה ממשיכים בניסיונות לצרף שחקן רכש נוסף כאשר המועמד המוביל הוא קשר ספרטה פראג מרטין האשק. כזכור אתמול המועדון הצ'כי הוציא הודעה חריפה נגד השחקן שסירב לצאת למחנה האימונים של הקבוצה. בכל מקרה על פי גורמים שמעורבים בשיחות בין המועדונים, מסתמן כי הקבוצה הצ'כית תעלה את הדרישות על האשק כדי שיישאר בפראג גם בתום חלון העברות. בכרמל טרם קיבלו החלטה סופית לגבי השחקן וציינו כי במקביל גם נבחנים מועמדים נוספים. מי שחתם היום באופן רשמי הוא ג'ו קוזמינסי, השוער האמריקאי בן ה-26 שיגיע לסמי עופר בהשאלה עד תום העונה מקבוצת צ'רלסטון באטרי.

מי שעזב את הירוקים, הוא המגן שמאלי/בלם שי בן דוד, הושאל עד לתום העונה לקבוצת טראפני האיטלקית מהסריה B. המועדונים סיכמו ביניהם על השאלת הבלם עם אופציה לרכישה בתום העונה.

טרנט סיינסבורי. שוב אכזב את הצוות המקצועי (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי