חותם סדרתי: ריף מסיקה הצטרף להפועל ראשון לציון

ריף מסיקה
ריף מסיקה | הפועל ראשון לציון

כשלושה שבועות לאחר שחתם בחדרה, אליה הוא יצטרף החל מהעונה הבאה, הקשר נפרד מאום אל פאחם בשל ביקורות האוהדים וחתם עד תום העונה בשורות הקבוצה מעיר היין: "שמח ונרגש, לא יכול לחכות לרגע בו אעלה על המגרש"

(גודל טקסט)

זו לא טעות: ריף מסיקה חתם (היום) שלישי עד תום העונה בשורות הפועל ראשון לציון. רק בתחילת החודש, כזכור, חתם הקשר בהפועל חדרה מליגת העל, אך חוזהו בקבוצה מהשרון ייכנס לתוקף רק החל מהקיץ ולכן מעברו מהפועל אום אל פאחם לקבוצה מעיר היין התאפשר. מי שצפוי להחליפו בשורות הקבוצה מהמגזר הוא אילון ירושלמי, שלא נמצא בתכניות של סקציה נס ציונה.

לספורט1 נודע כי אחת הסיבות לעזיבתו של מסיקה – שזכה לאחרונה לחוזה משודרג עם מענק עלייה באום אל פאחם – היא ביקורת מצד חלק מאוהדי הקבוצה מהמגזר, שלא אהבו את העובדה שהקשר חתם בהפועל חדרה באמצע העונה. בשיחות בין השחקן ונציגו עידו קרן לראשי הקבוצה מעיר היין, השניים הבהירו כי הקשר יצטרף לחדרה בקיץ גם אם ראשון לציון תעפיל לליגת העל. אגב, חדרה בחנה אפשרות לצרף את מסיקה כבר עכשיו, אך ההצעה של ראשון לציון הייתה טובה יותר מבחינה כלכלית.

"אני מאוד שמח ונרגש להגיע למועדון הכתום. לא יכול לחכות כבר לרגע בו אעלה על המגרש ויותר מכל אעזור לקבוצה ולחבריי החדשים להשיג את המטרה. אני מודה לאום אל פאחם על התקופה שהייתי שם. מאחל לכולנו בהצלחה ויאללה ראשון", אמר מסיקה לאחר החתימה. עבור מסיקה בן ה-30, שכבש את שער הניצחון הדרמטי העונה נגד מכבי תל אביב בגביע המדינה, זו תהיה הקדנציה השנייה בראשון לציון – במדיה שיחק בעונת 2011/12. 

 


ריף מסיקה. שער הניצחון בגביע פתח עבורו דלתות (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי