שחר ישוחח עם בלבול. הערכה: שועה יחזור לבני יהודה בהשאלה

ירדן שועה , מרקו בלבול , יעקב שחר
ירדן שועה , מרקו בלבול , יעקב שחר | מאור אלקסלסי, אודי צטיאט ודני מרון

החלוץ שהושעה לשלושה ימים עד לקיום ועדת משמעת לא ייכלל בסגל לכפר סבא, וצפוי לחזור לקבוצה משכונת התקווה: "מי שיוצר רעשי רקע כל הזמן לא יכול לשחק בקבוצה שרצה לאליפות"

(גודל טקסט)

מכבי חיפה הודיעה אתמול (רביעי) על השעייתו של החלוץ ירדן שועה לשלושה ימים עד לקיום ועדת משמעת, והחלוץ הצעיר לא ייכלל בסגל למשחק הקרוב מול הפועל כפר סבא. אמש, הכישרון הצעיר שוחח אתמול עם מנהל הקבוצה, רפי אוסמו, שהודיע לו על קים הועדה בשבוע הבא.

מעבר לכך, הובהר לשחקן כי בשלב זה לא יתעסקו בעתידו עד שבוע הבא, אך הבעלים יענקה'לה שחר צפוי לקבל החלטה בעניינו כבר בימים קהרובים. כפי שפרסמנו אתמול, בניגוד לפעמים הקודמות, הפעם נראה כי נשיא המועדון לקח קשה את העימות של השחקן עם עוזר המאמן, פול גרובס, והמקרה עשוי להשפיע על ההחלטה.

שחר מתייעץ עם סביבתו הקרובה וישוחח בקרוב עם המאמן מרקו בלבול. בחיפה מעריכים, כפי שפורסם לראשונה בספורט1, כי השחקן ייצא בהשאלה ויחזור לקבוצתו הקודמת, בני יהודה עד לסיום העונה. האופציה של בני יהודה נראית רלוונטית יותר מאחרות עקב ההחלטה של הירוקים לא לחזק את היריבות לצמרת, וההחלטה ברגע זה היא לא למכור אותו למרות ההצעות של משה חוגג ובית"ר ירושלים. 



ירדן שועה. עשוי לחזור לאקסית עד תום העונה (דני מרון)

במועדון הירוקים אומנם הבהירו כי טרם התקבלה החלטה, אך שלחו מסר לשחקן: "מי שיוצר רעשי רקע כל הזמן לא יכול לשחק בקבוצה שרצה לאליפות". אחת הסיבות שמקשות על הירוקים לוותר על השחקן בשלב זה היא מחסור החלוצים הישראלים האיכותיים בחלון ההעברות של ינואר.

הקבוצה תחזור היום לאימונים לקראת המשחק נגד הפועל כפר סבא, לאחר שצפו במכבי תל אביב מאבדת נקודות אמש בטרנר, ומקווים לצמצם את הפער בשבת (17:15 בספורט4) לשתי נקודות. למרות זאת, בכפר גלים מבינים שגם אחרי איבוד הנקודות, מאבק האליפות עדיין ארוך: "יש עוד הרבה משחקים וכולם יאבדו נקודות". אמר גורם במועדון לספורט1.


 
 
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי